Aarghh, pis!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2009

Lene76

osse finger på at alt er som det ska være imorgen......

Sender dig lige nogle positive tanker

Knus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2009

Mie A

Ej, sikke noget.

Jeg bliver nødt til at sige at da jeg var 6+4 og ventede Simon blev jeg skannet pågrund af blødning. Hun kunne intet se og fortalte mig at jeg havde aborteret. Det var så heldigvis rutine at der skulle en mere til at skanne og hun fik øje på den lille ært (med hjerteblink endda). Takker guderne for at der var en mere der skulle skanne mig. Med Lærke kunne de heller intet se, da jeg også blev skannet grundet blødning - men der var jeg også kun omkring 5 uger henne.

Håber det bedste for dig.

Anmeld

11. november 2009

Mary

Marco2 skriver:

I fredags skulle jeg ha' været 6 + 6. 

Hvor langt var du?

Jeg var ca ligeså langt henne. Troede at vi kunne se hjerteblink, men der var bare slet ikke noget at se, overhovedet. Min termin blev kun rykket få dage efterfølgende, så jeg aner ikke hvorfor de ikke kunne se noget til den scanning.

Anmeld

11. november 2009

..

Hvor jeg bare føler med dig, det må være vildt hårdt men syntes da det lyder på mange af de andre som om der måske alligevel er et håb

Anmeld

11. november 2009

Kaufie

Håber det bedste.

Miraklernes tid er ikke forbi!

Anmeld

11. november 2009

Millebasse

Krydser fingre for at alt er som det skal være og at der gemmer sig en lille derinde

fra Camilla

Anmeld

11. november 2009

Rasmine

Pyha Søtte, sikke noget lort.

Håber sgu på det bedste for Jer.

Anmeld

11. november 2009

Nadi

Har slet ikke nogle kloge ord at sige, men jeg håber et kram kan bruges

Anmeld

11. november 2009

Marco2

Hej piger.

Hold kæft hvor er I dejlige og I havde sgu ret!!

Det var bare det mest surrealsitisk jeg længe har oplevet.

Jeg kommer derud med overbevisning om at jeg er gravid udenfor livmoderen idet lægen i fredags var sikker på en spontan abort.

Men nej. Lægen der skulle scanne idag var speciallæge og hun var super sød. Og hun sagde med det samme at der ikke var talt om en graviditet udenfor livmoderen... og så sagde hun "Kan du se skærmen?" - "JA". "Lige over pilen kan du se hjertet slå".... Helt vildt! Jeg spurgte om hun tog pis, og det sagde hun smilende at det gjorde hun ikke...

Og så sagde hun at hun tænkte nok at alt var som det skulle være da hun havde set mit HCG-tal. Det var meget højt.

SÅ piger! Jeg er sgu stadig gravid og har ovenikøbet set hjertet slå.

Hun tilbød mig en tryghedsscanning i næste uge da hun synes det var lang tid for mig at gå til uge 12, for hun ku' se på mig at det ku' jeg vist godt bruge...

Arhmen, det er såå vildt. Og sikke en følelsmæssig rutchebane disse dage har været. Først er man gravid, så har man haft en abort og så til at have set hjertet slå. Troede bare ikke det var muligt. 

Men tusind tak for krydsede fingre og tanker og alt muligt andet. I er sgu dejlige!

AG - som har tudet lidt idag...

Anmeld

11. november 2009

Lene76

ej hvor fedt..... mega mange gange tillykke

kan slet ik forstille mig hva der må igennem hovedet på dig da hun siger at hun kan se et hjerte slå.... får skime helt tåre i øjene, bare så glade på jeres vejne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.