sove igennem hele natten..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2009

Hjaltesmor

ja hvis det er 4 timer, så har Hjalte også sovet igennem fra han var et par uger. Han startede jo med at sove 3 timer i træk hver nat, men han sov 4 timer i træk efter 1 uge.

(De sidste 4 dage, har han så ikke kunnet holde mere end max 3 kvarter i træk og endnu mindre i dagtimerne. Så jeg er ved at være lidt søvnig efterhånden. )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2009

Vingummien

Zafir skriver:

Aha... HVis man regner det sådan, så har hun sovet igennem, stort set fra hun var helt lille .. kan ik huske hvornår, men jeg troede det var ikke at vågne en eneste gang.

Ja når det drejer sig om små børn er det at sove igennem fra 4 timer og frem uafbrudt søvn. Der er mange der misforstår det og tror det skal være 8 timer eller sådan, men det er det slet ikke

Anmeld

16. november 2009

Sees

Emil sov igennem fra ham var 6 uger gammel - Fra 20-21 tiden til 07-08 stykker om morgenen

Han har sovet på eget værelse siden han var 3½ mdr. gammel

Anmeld

17. november 2009

Marcus´s mor

Når jeg spørger om at sove igennem, så mener jeg hele natten, ca. 22 til 6 eller sådan noget... og ik kun 4 timer, det er jo ikke hele natten.. 

Anmeld

10. december 2009

Isabeau

Marcus´s mor skriver:

Det er præcis sådan min lille knægt gør nu, han er 2 1/2 månede nu, og sover fra 18-19 til ca 23 for at spise, og så igen til ca 4 for at spise, og så op omkring 7-8-9 stykker..

Jeg går ind i stuen og giver ham mad så min mand ikke vågner for meget, og så en tør ble hver gang han har spist, ellers tisser han igennem .. Had gør i for at "holde dem søvnige" om natten, giver ham alt det han kan spise, for at sove godt, glæder mig til han sover fra ca. 23 til 6.. 

Hejsa.

Min tøs sover fra kl. 20.00 til ca. 4.30, så får hun et bryst og sover igen til ca. kl. 8.00, hvor vi står op sammen med farmand, som skal møde på kursus kl. 9.00

Jeg sætter mig bare op i sengen og giver bryst, mens der stadig er mørkt. Tænder ALDRIG lys! Hun får også først en ny ble om morgenen med mindre, hun er gennemblødt af tis og/eller afføring.

Du siger, du går ind i stuen, for ikke at vække din mand...? Det gjorde jeg også til og starte med, men faktisk opdager min det overhovedet ikke. Han vågner nogle gange ved at hun græder,  men det er sjælden. Han syns´ selv, det er træls, at han ikke hører hende, men han kan jo ikke gøre noget alligevel om natten. Han kan jo ikke finde brystet fra :p

Så hun er min om natten, men det er jo også kun den ene gang Så tager han hende om morgenen; skifter hende og giver hende tøj på, mens jeg drikker min kaffe. Så hygger de lidt inden han skal afsted og først kommer hjem ved 14.00-15.00 tiden.

Prøv og lad være at tænde lyset og lad være og skifte ble, med mindre den er gennemblødt, og bliv i soveværelset og mad ham (hvis det er der din søn sover?) 

Pøj pøj

Diana, med Stella på 3 mdr. (på mandag)

Anmeld

10. december 2009

LouiseNielsen

Nicklas sov igennem fra han var 4 uger gammel....

Anmeld

10. december 2009

Isabeau

RikkeØ skriver:

Liam har sovet igennem siden han var 6 uger.

Jeg /vi lader ham bare sove så længe han kan og hvis han så har taget en lang nat spiser han bare det mere i løbet af dagen. Bare han får sine 6 måltider om dagen plejer nattene at gå strygende.

Desuden sover han i egen seng, og falder selv i søvn. Er simpelthen så glad for at han har taget så godt imod aftenrutinen.

Det samme har min datter. Hun er 3 mdr. og den sidste 1½ mdr. har vi lagt hende til og sove senest kl. 20.00, så sover hun til ca. kl. 4.30 og får et bryst, sover igen til kl. 8.00, hvor vi står op med farmand, som møder kl. 9.00.

Hun sover i egen seng indtil, jeg går i seng ved 23.00 tiden. Så rykker jeg hende ind i hendes vugge i soveværelset. Men overvejer faktisk om, hun ikke lige så godt kan blive i sin egen seng indtil hun vågner ved 4.30 tiden? Kunne bare ta´ babyalarmen med ind i min seng så

Min SP startede oz med at sige, min datte skulle vække hende om natten for at få noget at spise, men det var mere fordi hun ikke tog såmeget på i starten. Nu følger hun kurven - er oz lidt over, så nu må hun sove lige så længe hun vil.

Men om dagen når hun blir´ sat ud og sove til middag, så får hun kun lov at sove til kl. 15.00, for at hun kan kende forskel på nat og dag.

Knus!

Anmeld

10. december 2009

Tdittmann

Mit det første barn sov fra 20-06 da hun var 4 mdr. Men så begynder de at drømme når de er et par år gamle og nu er hun 7 år og kommer stadig trisende om natten for at putte i mor/far ´s seng - (den er åbenbart bedre end hendes egen)

Mit andet barn sov fra 20-06 da hun var ca. 3½ mdr. og kommer ikke om natten nu er hun 5 år

Her når nr.3 kommer så håber jeg at den store holder op med at komme om natten og at den lille ny er god til at sove som sine søstre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.