sove igennem hele natten..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.253 visninger
37 svar
0 synes godt om
9. november 2009

Marcus´s mor

Hvor gamle var jeres små, da de sov igennem første gang??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2009

Mama3

Hejsa

min datter var 6 uger da hun sov fra kl 22.00 til 6.00 så vi har været heldige.

Anmeld

9. november 2009

wamse

2 år

Anmeld

9. november 2009

hc=k

Min søn er 7 måneder og sover nu fra kl 18-19 stykker til kl 7-8 stykker næste morgen. Før sov han fra 19 til 1 fik en flaske og sov til 5 og fik en flaske og op kl 8.

Han sov igennem= 6 timer da han var 4½ måned

Anmeld

9. november 2009

NaFe

Min datter sov igennem da hun var ca 7 uger.... og frem til hun var 6 mdr... nu hun 10 mdr og alt er et helved med de nætter..

Anmeld

9. november 2009

Honningblomst

Mine vågner da stadig alle indimellem og det samme gør jeg selv.. vi er 34, 12, 7 og 3 år..

Hvornår de stoppede med at spise om natten var da de var 9 mdr. og 5-6 mdr...så der vågnede de kun for sut eller en hånd..

Knus Eva

Anmeld

9. november 2009

Marcus´s mor

hc=k skriver:

Min søn er 7 måneder og sover nu fra kl 18-19 stykker til kl 7-8 stykker næste morgen. Før sov han fra 19 til 1 fik en flaske og sov til 5 og fik en flaske og op kl 8.

Han sov igennem= 6 timer da han var 4½ måned

Det er præcis sådan min lille knægt gør nu, han er 2 1/2 månede nu, og sover fra 18-19 til ca 23 for at spise, og så igen til ca 4 for at spise, og så op omkring 7-8-9 stykker..

Jeg går ind i stuen og giver ham mad så min mand ikke vågner for meget, og så en tør ble hver gang han har spist, ellers tisser han igennem .. Had gør i for at "holde dem søvnige" om natten, giver ham alt det han kan spise, for at sove godt, glæder mig til han sover fra ca. 23 til 6.. 

Anmeld

9. november 2009

hc=k

Marcus´s mor skriver:

Det er præcis sådan min lille knægt gør nu, han er 2 1/2 månede nu, og sover fra 18-19 til ca 23 for at spise, og så igen til ca 4 for at spise, og så op omkring 7-8-9 stykker..

Jeg går ind i stuen og giver ham mad så min mand ikke vågner for meget, og så en tør ble hver gang han har spist, ellers tisser han igennem .. Had gør i for at "holde dem søvnige" om natten, giver ham alt det han kan spise, for at sove godt, glæder mig til han sover fra ca. 23 til 6.. 

Jamen jeg gik også i stuen som dig for ikke at vække kæresten og skiftede bleen som dig også. Jeg havde nogle nætter hvor han var vågen 2 timer inden han ville sove igen. Jeg kan ikke huske hva det lige er, men det er noget med at børn ikke har en fornemmelse for rutiner og døgnrytmer før de er en vis alder. Jeg kan kun sige at jeg gjorde som dig og så kom det af sig selv fordi jeg holdt ved vanerne og rutinerne.

Anmeld

9. november 2009

TbCp

Marcus´s mor skriver:

Hvor gamle var jeres små, da de sov igennem første gang??

Tjah Liva er 2 år og knap 3 mdr. og sover stadig ikke igennem

Anmeld

9. november 2009

Marcus´s mor

hc=k skriver:

Jamen jeg gik også i stuen som dig for ikke at vække kæresten og skiftede bleen som dig også. Jeg havde nogle nætter hvor han var vågen 2 timer inden han ville sove igen. Jeg kan ikke huske hva det lige er, men det er noget med at børn ikke har en fornemmelse for rutiner og døgnrytmer før de er en vis alder. Jeg kan kun sige at jeg gjorde som dig og så kom det af sig selv fordi jeg holdt ved vanerne og rutinerne.

okay, jamen så håber jeg på det bedste  Jeg holder også stærkt ved rutinerne, det er nu mest for min egen skyld, men Marcus følger ret godt med..

Og så længe han sover så godt om natten, kan jeg hvist ikke klage.. men glæder mig stadig til den nat han sover igennem, første nat han sover 5 timer, var så stolt at jeg kom til at vække min mand for at fortælle det.  ha ha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.