sove igennem hele natten..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2009

Sjl-msl-Mkl

Min datter fik mad hver 3. time mens vi lå på sygehuset og 1 mdr. frem. 9, 12, 15, 18, 21, osv osv. Da hun fik mad kl. 24, sang jeg for hende, og hun sov derfor lige efter. Da kl. så blev 9 skulle jo hun have 2. morgenmåltid, hvorefter hun fik tøj på.

Så hun var få dage gammel inden hun sov i gennem..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2009

Hjaltesmor

Det kommer an på, hvad man mener med "sove igennem".

Da han var 7 uger  kunne han sove9 timer, men fik kun lov én gang, derefter vækkede jeg for at amme. Nu er han 9 uger og får lov at sove 7 timer uden mad. Han vågner som regel efter 6½ time. Det kalder jeg at sove igennem.

Jeg ved ikke, hvor længe de må sove. Vores sundhedsplejerske siger, at 10 timer er for længe, men 7 er ok, så et sted derimellem må vel være maks..?

Anmeld

9. november 2009

Lullaby

Bella da hun var 1 år og Yazze sover stadig ikke igennem og hun er nu 1½

Anmeld

9. november 2009

Marcus´s mor

Hjaltesmor skriver:

Det kommer an på, hvad man mener med "sove igennem".

Da han var 7 uger  kunne han sove9 timer, men fik kun lov én gang, derefter vækkede jeg for at amme. Nu er han 9 uger og får lov at sove 7 timer uden mad. Han vågner som regel efter 6½ time. Det kalder jeg at sove igennem.

Jeg ved ikke, hvor længe de må sove. Vores sundhedsplejerske siger, at 10 timer er for længe, men 7 er ok, så et sted derimellem må vel være maks..?

Jeg vil være HELT TILFREDS med 7 timer i streg .. Er selv B menneske, så elsker at sove længe..

Men som sagt, så kan jeg ikke klage over Marcus, han er en engel til at sove, men kun ca 4-5 timer i streg, så er det mad tid.. Måske det ændre sig lidt når han skal til at have grød, det mætter hvist lidt mere end flaske..

Anmeld

9. november 2009

Rikke, Liam & Linus

Liam har sovet igennem siden han var 6 uger.

Jeg /vi lader ham bare sove så længe han kan og hvis han så har taget en lang nat spiser han bare det mere i løbet af dagen. Bare han får sine 6 måltider om dagen plejer nattene at gå strygende.

Desuden sover han i egen seng, og falder selv i søvn. Er simpelthen så glad for at han har taget så godt imod aftenrutinen.

Anmeld

9. november 2009

Vingummien

Da han fik sit eget værelse da han var 5 mdr så sov han 12 timer om natten.... Og gør det stadig, nogle gange 14 timer kan det blive til

Anmeld

9. november 2009

Betina88

vores sov igennem , da han var 2 måneder .. Og det gør han stadig ..

Anmeld

10. november 2009

Marcus´s mor

Marcus sover også i hans egen vugge, og har gjort def fra starten, har ikke lyst til at lægge ham i hans eget værelse, syntes jeg han er for lille til endnu, han falder også i søvn der i, har hørt det er godt de falder i søv, der hvor de vågner, og han sover næsten med det samme.

Men ka ikke få ham til at sove længere end 4 timer af gangen om natten..   krydser fingre for det snart lykkedes ...

Anmeld

10. november 2009

Mutti2

Marcus´s mor skriver:

Hvor gamle var jeres små, da de sov igennem første gang??

tjae.... herhjemme har det været lidt op og ned!! Milla-Victoria er nu 22 mdr, og hun vågner stadig hver nat omkring midnat og trasker stille og roligt ind og putter sig op til sin MOAR

Da hun var helt lille sov hun igennem! Men så var der en periode hvor hun bare ikke ville sove. Nu vågner hun så flere gange om aftenen og så lige der omkring midnat som jeg nævnte før.... Hun sover meget uroligt!!

Held og lykke med at få en hel nattesøvn

Knus Pernille

Anmeld

10. november 2009

4xGreve

Daniella er 18 måneder og hun sover stadig ikke igennem og nætterne er et sandt marridt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.