sove igennem hele natten..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2009

Marcus´s mor

Wee Marcus sover nu 6 til 6 1/2 time om natten, så er han oppe og få lidt mad kl 3, og så op igen kl 7

er SÅ stolt af ham lille mand..

Men glæder mig stadig til det bliver hele natten ..   Måske det ændre sig lidt når han bagynder at få grød...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2009

charlottekri

min datter er snart 2 år og jeg skal nok lige give besked når hun begynder på det he he

Anmeld

15. november 2009

MORJESPERSEN

Vores piger sov rigtig igemme da de var omkring 3 1/2- 4 mdr, før det vækkede vi dem hver 3 time for at få mad...

De Flyttede ind på deres eget værlse da de var 4mdr og sover næsten med det samme de rammer puden, dejligt efter en lang dag..

Anmeld

15. november 2009

Muffinmus

tøsen her var vel 2-3 mdr....og nu sover hun bare SÅ godt.

Knægten var 10 mdr, men det var kun EN gang, kan ikke .

Anmeld

15. november 2009

LinLin

Min sov igennem fra han var 3 mdr - fra ca. 22.30 til 7 :-)

Dygtig dreng ;-)

Anmeld

15. november 2009

Vingummien

WiitrioeN skriver:

Daniella er 18 måneder og hun sover stadig ikke igennem og nætterne er et sandt marridt...

At sove igennem er fra 4 timer og frem

Anmeld

16. november 2009

sabi1979

Hejsa

Xenia sov natten igennem for første gang da hun var ca. 2 måneder gammel, hun bliver 3 måneder her den 24 november og har sovet natten igennem( fra ca. kl. 22.00 til ca. 07.00-08.00)en hel uge nu og det er bare så dejligt Her er så min lille prinsesse

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. november 2009

frk andreasen

min datter sov igennem da hun var 9 mdr.

men nu er hun  2år og 8mdr og vågner om natten igen det har hun gjort i en lang periode nu

tanja 22+1

Anmeld

16. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Altså Idun sov igennem første gang, den aller første nat hun var på Karmøy første gang. Da var hun ca 10 uger gammel. MEN - derefter gik der maaaaaaaange år (eller sådan føles det). Hun sov stort set ikke igennem før hun var 2½ år gammel, og herefter er det langt fra hver dag. Hun har blandingen mellem sin fars sove hjerte og sin mors. Hendes mor sover heller aldrig gennem. Men heldigvis sover hun langt langt fra så dårligt som sin mor Så det er dejligt.

Anmeld

16. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
suanne85 skriver:

At sove igennem er fra 4 timer og frem

Aha... HVis man regner det sådan, så har hun sovet igennem, stort set fra hun var helt lille .. kan ik huske hvornår, men jeg troede det var ikke at vågne en eneste gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.