Influenza A

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2009

Lene76

det lyder da til at dine unger har noget af det samme......

Mille startede med at ha diarre søndag, mandag moren havde hun en lugt som om hun var syg... men sagde selv at hun var ok.

kl ca 11 blev hun vildt bleg, og havde bare mega ondt over det hele hun ende med at sidde i klapvognen jeg havde med på tur så op men alle dpungerne (godt de er så gode til at gå) og der falde hun i søvn. da vi så kom hjem og jeg havde puttet dpungerne tog jeg hendes temp som næsten sagde 40. ringede og snakkede med lægen, som mente at vi lige sku se tiden an...... om aften begynde hun at kaste op..... og ja det har hun så gjorde i 2 dage. hoster som en gal og vil ik spise for det kommer jo op igen.... idag er det heldigvis bedre, hun brokker sig ik over ondt i kroppen mere selvom feberen stadigvæk er over 39.

Viktor fik feber knip knip.... også sagde den 39,5 han er pt satdigvæk helt rød over det hele.... fordi kroppen bare er gennemvarm. han har osse en grim hoste lidt som en søløve... nu sover de begge så moren lige har 5 min pause..... men ring til lægen Marie hvis du er i tvivl. go bedring med dem alle derhjemme og lad os håbe du ik bliver ramt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.