Influenza A

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2009

Nadi

Et godt tip er at skolde tandbørsterne, det er tit sådan man overfører smitten. Det sagde min læge engang til mig.

Og jeg holder med Lise, bliv hjemme og pas godt på jer selv!

God bedring til Mille (og alle jer andre som er ramte i disse influenza-tider)

Knus Nadi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2009

Lene76

kan ik sige hun har fået det bedre med nu sover hun da........ håber hun får sovet det meste af natten.... søvn hjælper altid.

godnat piger

Anmeld

10. november 2009

birgittemarie

Fyf! God bedring til lillepigen, Lene! Håber, hun sover godt i nat.

Anmeld

10. november 2009

Rasmine

How goes?

Anmeld

10. november 2009

Lene76

Milles feber er faldet lidt..... og hun har da osse spist lidt så fremgang dog stadigvæk 38,7 i feber....

Viktor er osse ramt nu han legede i formiddags og så blev han bare mega hænget..... og ekstem varm 39,6 så vi er vist ramt herhjemme...... godt jeg selv er nået ovenpå.

Anmeld

10. november 2009

Helle30

Har hørt hér til morgen, at lægerne betragter alle meldinger om influenzasympt. som tilfælde af infl. A. Det har vel kun betydning, hvis man er i risikogruppen, hvilket bogstav den har. Jeg tror ikke, jeg nogensinde har prøvet at have nogen former for influenza, men jeg har set mange andre, der har - også kolleger på job - og jeg har holdt mig godt på afstand af dem.

Jeg synes, man skal blive hjemme, hvis man er syg. - Især hvis det er noget, der risikerer at nedlægge hele arbejdspladsen, fordi det er så smitsomt.

- Helle - helt frisk

Anmeld

10. november 2009

Lene76

Efter en lang snak med lægen idag om begge mine unger..... så var hun så godt som 100 på at det influenza A de begge har..... ØF ØF siger jeg bare. Minus fedt at ha 2 børn med over 39 i feber.

Desuden gir de ik tamiflue til alle mere.... kun de slemme tilfælde da kroppen har bedre af at klare det selv ( og det har hun jo ret i)

nå jeg vil hoppe i kassen så jeg er klar til en lang dag imorgen med 2 syge unger..... Godnat

Anmeld

10. november 2009

Lise

Godnat og god bedring med dem.

Anmeld

10. november 2009

ivfmarie

Lene76 skriver:

Efter en lang snak med lægen idag om begge mine unger..... så var hun så godt som 100 på at det influenza A de begge har..... ØF ØF siger jeg bare. Minus fedt at ha 2 børn med over 39 i feber.

Desuden gir de ik tamiflue til alle mere.... kun de slemme tilfælde da kroppen har bedre af at klare det selv ( og det har hun jo ret i)

nå jeg vil hoppe i kassen så jeg er klar til en lang dag imorgen med 2 syge unger..... Godnat

Symptomer, tak..

Malte startede i fredags med "tør" hals, der i løbet af natten blev til den ondeste søløve-hoste og høj feber. I et par dage har han nu pylleret og har haft feber on and off, og stadig en styg hoste og vejrtrækningsbesvær. Freja pev lidt i går, lidt mere i dag, og her til aften har hun lige "brudt" igennem med søløvehosten og høj feber.

Hvad tror du? Er vi ramt af H1N1?

Anmeld

10. november 2009

Lise

ivfmarie skriver:

Symptomer, tak..

Malte startede i fredags med "tør" hals, der i løbet af natten blev til den ondeste søløve-hoste og høj feber. I et par dage har han nu pylleret og har haft feber on and off, og stadig en styg hoste og vejrtrækningsbesvær. Freja pev lidt i går, lidt mere i dag, og her til aften har hun lige "brudt" igennem med søløvehosten og høj feber.

Hvad tror du? Er vi ramt af H1N1?

Feber, ondt i halsen, hoste, muskelsmerter, og evt diarre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.