Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2011

Lene76

Lene - Ska ha sp imorgen glæder mig til at se hvor meget Nanna er oppe på at veje, syntes alles unger er mega i forholdt til Nanna.... men hellere lille og vågen end stor og doven ik hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2011

Tynen

- Undrer sig over at den hungrende skrukhed ikke bare vil forsvinde ud af mit liv. Jeg magter jo ikke et 3. heat!! Gå nu væk!

Anmeld

22. juni 2011

Siber

Tynen skriver:

- Undrer sig over at den hungrende skrukhed ikke bare vil forsvinde ud af mit liv. Jeg magter jo ikke et 3. heat!! Gå nu væk!

jo kom nu hep hep

Anmeld

22. juni 2011

linemus

Kaufie skriver:

Ammer du stadig Sofie?

Jeg ved jeg bliver vildt trist når det er slut med Naja - tror helt ærligt ikke jeg orker flere unger...... 

Nej, det er jo lige det, jeg er holdt op med

Jeg prøvede at stoppe for en god måneds tid siden. Jeg kunne ikke selv putte hende 1. aften, så Kasper tog over, og det gik fint. Dag 2 spurgte han så, om han skulle putte hende igen, og så kom hormonerne, hønemoren, pylrelinen frem i mig, og snøftende (læs grådkvalt) fik jeg fremstammet, at jeg ikke var klar til at stoppe endnu Så jeg fortsatte med at amme hende om aftenen og nogengange om morgenen, alt efter hvornår hun vågnede.

I lørdags blev hun puttet af min mor (vi var til bryllup), så søndag tænkte jeg, at jeg ville prøve igen, og denne gang føles det bare rigtigt. Hun søger ikke eller virker mere sur af den grund, og jeg kan godt putte hende. Hun har endda vågnet kl.4 om natten og sovet videre (under alm. protester) i smørhullet, hvor jeg jo normalt ville amme hende, og det gik fint, så hun er vist også klar

Det er jo det eneste tidspunkt på dagen, hvor jeg har min alene-nusse-tid med hende uden de tre brølaber, så det vil jeg nødigt undværre. Og så kan Kasper jo også putte hende, hvilket giver mere frihed til mig og til, at jeg kan begynde at putte de andre engang imellem, hvilket de også gerne vil have. En winwin for os alle.

Ja, det er lidt sørgmodigt, men jeg tror, det er vigtigt at vente, til begge er klar, og så er det faktisk rigtig fedt at få sin krop for sig selv igen

Anmeld

22. juni 2011

linemus

Tynen skriver:

Det går aldrig over lige meget, hvor mange man har Husk på at babyen også bliver 3 år på et tidspunkt

Anmeld

22. juni 2011

Lene76

linemus skriver:

Det går aldrig over lige meget, hvor mange man har Husk på at babyen også bliver 3 år på et tidspunkt

hehe enig  men vi ska nu ik ha flere.....

Anmeld

22. juni 2011

Lene76

Lene - syntes lige det var længe siden jeg havde lagt billeder ind af mine dejlige unger herpå siden

Havde idag besøg af sp og Nanna vejr nu 5,7 kg og måler 62 cm ( ved fødslen 2950g og 48 cm) og idag er hun 19 uge og 2 dage så det er vist meget godt.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. juni 2011

..

linemus skriver:

Jeg ville nu gerne have flere børn hvis jeg kunne springe tiden fra de er ½ til 2 år over - en 3 årig syntes jeg er skøn (for det meste)

Anmeld

22. juni 2011

Mary

Macrolf skriver:

Jeg ville nu gerne have flere børn hvis jeg kunne springe tiden fra de er ½ til 2 år over - en 3 årig syntes jeg er skøn (for det meste)

Skægt man har det så forskelligt  Jeg kunne have babyer for evig og altid  - og synes en treårig kan være lidt for tough 

Anmeld

22. juni 2011

Lise

Mary skriver:

Skægt man har det så forskelligt  Jeg kunne have babyer for evig og altid  - og synes en treårig kan være lidt for tough 

Jeg er bare SÅ enig!!! Babyer er da bare så nemme og skønne, og de brokker sig sjældent længe af gangen... En tre-årig husker ting, stiller krav, kan være mega urimelig og gider ikke gå i seng om aftenen. Glæder mig over at når babyen bliver tre år, så er den tre-årige seks år, og forhåbentlig lidt mere tilgængelig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.