Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ivfmarie skriver: Marie - med mega trætte børn for tiden... De beder selv om at komme i seng før 19, og sover uden problemer til 6.30.. Igår sov Freja i BH i 1½ time, kom i seng kl 18.45, og gik alligevel ud som et lys! Vi trænger til forår!!
Marie - med mega trætte børn for tiden... De beder selv om at komme i seng før 19, og sover uden problemer til 6.30.. Igår sov Freja i BH i 1½ time, kom i seng kl 18.45, og gik alligevel ud som et lys!
Vi trænger til forår!!
Ja vi trænger rigitg meget til varme og sol. Grill i haven og fladen ud på græsset og se de smukke solnedgange
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Joan ( Smallie ) skriver: Ja vi trænger rigitg meget til varme og sol. Grill i haven og fladen ud på græsset og se de smukke solnedgange
waauuhw!
Rikke - juhu jeg får mine store piger hjem i morgen. Nu savner jeg dem også rigtig meget. Vi holder fridag fredag, også kommer sviger på lørdag, og søndag tager vi på mini ferie til Lillehammer - håber at jeg kan holde dem ud så længe!!!
Birgitte - med lille pige i prinsessechok. Hun er mestensdels Jasmin og lige nu står hun oppe på en taburet i køkkenet og synger, mens hun vrikker og laver yndefulde fagter med armene: " Titanias magiii og så kom der Anders And og han ville gifte sig med Titania og så græd og græd Jasmin - Her kiggede jeg så på hende og sagde Nåårh, hvorefter hun kiggede hvast på mig og sagde NEJ. Jasmin skal have en anden prins! - Og så puttede hun sig under sin dyyyne og græd og græd... Men så gik hun laaangt ud i skoven og så kom aaaalle dyrene og der kom en heeest og så kom der en anden prins og han ville giiifte sig med Jasmiiin og så blev hun så glaaad " og her stod jeg så af for at gå ind og skrive det her ned, så jeg ikke glemte det igen. Hun er sådan en primadonna for tiden.
birgittemarie skriver: Birgitte - med lille pige i prinsessechok. Hun er mestensdels Jasmin og lige nu står hun oppe på en taburet i køkkenet og synger, mens hun vrikker og laver yndefulde fagter med armene: " Titanias magiii og så kom der Anders And og han ville gifte sig med Titania og så græd og græd Jasmin - Her kiggede jeg så på hende og sagde Nåårh, hvorefter hun kiggede hvast på mig og sagde NEJ. Jasmin skal have en anden prins! - Og så puttede hun sig under sin dyyyne og græd og græd... Men så gik hun laaangt ud i skoven og så kom aaaalle dyrene og der kom en heeest og så kom der en anden prins og han ville giiifte sig med Jasmiiin og så blev hun så glaaad " og her stod jeg så af for at gå ind og skrive det her ned, så jeg ikke glemte det igen. Hun er sådan en primadonna for tiden.
Lækre lille unge Kan lige forestille mig hvordan hun står der på taburetten og synger
ivfmarie skriver: waauuhw!
Ja vi har en dejlig udsigt fra haven specielt om sommeren ud over majs markerne.
Ha ha det kunne simpelhen være Anne. Hvor er hun sød
åhh hvor er hun sød!
Johanna synger også rigtig meget, også mens hun leger!!
Grynt - er bare sur kælling lige nu
karina - er bare så smask hamrende pisse møg mega vildt forelsket i min dejlige kæreste, som jeg lige vil dele et billede af, med jer
han var lige i godmorgen danmark i morges og promovere deres koncert på fredag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128