Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2011

Tut

linemus skriver:

Må vi ikke se ham, Hyner?

Ja, Henriette - smid lige et par billeder af knægten - det er længe siden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

Joan ( Smallie )

Joan som holder rigtig meget af jer tøser selv om jeg kun har mødt en håndfuld af jer.

Og som må hente sine unger nede ved mormor nu for kan SLET ikke undvære dem mere.Må have dem tæt på mig i sådan tider.

Anmeld

15. februar 2011

linemus

Joan ( Smallie ) skriver:

Joan som holder rigtig meget af jer tøser selv om jeg kun har mødt en håndfuld af jer.

Og som må hente sine unger nede ved mormor nu for kan SLET ikke undvære dem mere.Må have dem tæt på mig i sådan tider.

Right back at you

Anmeld

15. februar 2011

Louise mortil4

Joan ( Smallie ) skriver:

Det er bestemt gengældt

Anmeld

15. februar 2011

Louise mortil4

Louise - Som føler sig som en røv lige nu, og alt jeg har gjort er at sige nej til min lillebror og for en gangs skyld tænkt på mig selv om mine behov når det kommer til at sige fra over for min familie, det er vist ikke sket før.

Anmeld

15. februar 2011

birgittemarie

For fanden også! Så overskriften om den 12-årige, før jeg læste herinde og tænkte FEDT! En falsk profil og en løgnehistorie, jeg kan sidde og gnaske kynisk i og så er det fileme rigtigt. Jeg kaster snart op. Øv.

Knus til alle I dejlige damer og NU må det godt være slut med al den ulykke!

Anmeld

15. februar 2011

Lene76

Lene - har haft besøg af sp idag..... Nanna har tabt sig lidt men er vokset 2 cm. og hun både spiser, skider og tisser og sover fint så no worries der

Rigtig lækkert så Sked hun mig i hånden da sp var her hehe.....

Anmeld

16. februar 2011

Kaufie

Mette, stadig med armene i vejret efter succesoplevelse ved aftensmaden i aftes: William bad selv om at få et stykke kylling - og tog både af agurk, æble og gulerod fra "salatbaren" - normalt plejer han kun at spise af kartoflerne... Madpakken kommer også næsten tom hjem for tiden Me like!

Anmeld

16. februar 2011

Lene76

Tut skriver:

Har tænkt på hvor utroligt det egentligt er at jeg kan have fået så store følelser for "tøser" som jeg jo "bare" skiver med på nettet, og mødes med engang i mellem.

Tænk at vi har skrevet sammen (mange af os) i over 4 år.

Vil bare sige at i er dejlige hver og en - på hver jeres unikke måde.

helt enig

Anmeld

16. februar 2011

Marco2

AG - som har vundet 2.909,- i lotto   

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.