Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2011

Lene76

Joan ( Smallie ) skriver:

Joan der lige har pakket mindste ynglets tremmeseng væk. Hun bliver stor alt for hurtig syntes altså lige jeg har født hende.

satser osse på at vores kommende lillesøster vokser meget langsomt...... så hun kan være min baby i mange år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

Joan ( Smallie )

Lene76 skriver:

satser osse på at vores kommende lillesøster vokser meget langsomt...... så hun kan være min baby i mange år

Ja tror jeg godt nok du skal huske at fortælle hende RIGTIG tit så Syntes Anne var lidt bag efter i forhold til Niels men det er hun da godt nok kommet efter nu. Og det hele er bare gået SÅ hurtig.

Anmeld

23. januar 2011

Plysbjørnen

se denne "lille" baby

Kæmpe baby 

Anmeld

23. januar 2011

Mary

Lene76 skriver:

Jeg omtaler også altid Dicte som 'min baby' eller kan finde på at kalde hende 'baby' som kælenavn  Sådan "Hej baby"  Tror jeg at jeg kommer til i aaaaaalt for lang tid  Hun er jo lige blevet 1 år, så hun kan godt stadig gå under den kategori......ahrem .

Anmeld

23. januar 2011

linemus

Line - har lige spist den lækreste choko-appelsin-mousse

Anmeld

24. januar 2011

Kaufie

linemus skriver:

Line - har lige spist den lækreste choko-appelsin-mousse

Lyder lækkert - har du en opskrift??

Anmeld

24. januar 2011

linemus

Kaufie skriver:

Lyder lækkert - har du en opskrift??

2 avokadoer, 1 stykke appelsinskal, 10 tørrede abrikoser, 1 dl kakaopulver, 2 spsk agavesirup (el. ahornsirup) og 1/4 dl appelsinsaft blendes godt. Kan med fordel afkøles i køler eller fryseren.

Topping: 2,5 appelsiner i tern blandes med 2 spsk agavesirup.

En anden version findes her: http://vegetarkontakt.dk/?opskrift-magisk-chokolad emousse=250

Anmeld

24. januar 2011

Plysbjørnen

Betina - min fryser er stået af

Anmeld

24. januar 2011

Lene76

Lene - idag er der KUN 14 dage tilbage til lillesøster kommer, spørg lige om jeg glæder mig hehe

Anmeld

24. januar 2011

Joan ( Smallie )

Lene76 skriver:

Lene - idag er der KUN 14 dage tilbage til lillesøster kommer, spørg lige om jeg glæder mig hehe

Uha jeg glæder mig også til at se hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.