Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2011

Lene76

nej det er jo nærmest som en 3 mdrs baby.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

Millebasse

Camilla - nu med en datter på 1 år

Anmeld

23. januar 2011

bette

Millebasse skriver:

tiillykke med hende" src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/2/24665.gif" alt="" />

Anmeld

23. januar 2011

bette

Siber skriver:

Rikke - som nu har baby på snart 3mdr der vejer 5,850 kg og er 57 cm lang (ved fødslen 2,980 kg og 48 cm)

det er dælme godt klaret

Anmeld

23. januar 2011

linemus

Millebasse skriver:

Stort tillykke med hende Ih, det er gået stærkt...

Anmeld

23. januar 2011

linemus

Line - lidt chokeret (på den absolut gode måde) over at have opdaget, at jeg har tabt 5,1 kg den sidste måned og nu næsten er nede på min før-jeg-mødte-Kasper-og-hyggen-startede vægt Det er dælme mange år (og mange børn!) siden!!

Anmeld

23. januar 2011

ivfmarie

linemus skriver:

Line - lidt chokeret (på den absolut gode måde) over at have opdaget, at jeg har tabt 5,1 kg den sidste måned og nu næsten er nede på min før-jeg-mødte-Kasper-og-hyggen-startede vægt Det er dælme mange år (og mange børn!) siden!!

hvor sejt!!! Skide godt...

Anmeld

23. januar 2011

Plysbjørnen

linemus skriver:

Godt gået

Anmeld

23. januar 2011

Joan ( Smallie )

Joan der lige har pakket mindste ynglets tremmeseng væk. Hun bliver stor alt for hurtig syntes altså lige jeg har født hende.

Anmeld

23. januar 2011

Lene76

linemus skriver:

sådan Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.