Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2010

Grynt

Grynt som bare har nydt big time at jeg fik lov at have min sidste omsorgs dag idag. Nu kan jeg pleje mit knæ (som om jeg kan sidde en skid stille) og nyde min dejlige familie. Elsker bare at have en arbejds uge der kun består af én arbejdsdag...sådan burde alle uger se ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

linemus

Line - så kom julegaven til bedsteforældrene endelig med posten. Phew, så kan vi ånde lettede op. Og iih, hvor er den flot! Alt arbejdet værd (det er en fotobog af børnene og fam. fra året der gik).

Line - i begyndende julehumør, men langtfra juleklar...

Anmeld

23. december 2010

linemus

Lise skriver:

LIse - s mand har nu brugt 10 timer på at nå fra Hvidovre til vejle... Holy CRap, godt at jeg, og ikke mindst børnene, ikke var med i bilen!!! Han ringede kl 19:30 og sagde at han ville vende om... "Tror du Simon bliver meget skuffet - altså, hvis han ikke får sine julegaver?". Øhhhhh, JA - og også hvis hans far ikke kommer og holder jul med ham... (han forstod, og kørte videre) 

Nåede han hel frem?

Anmeld

23. december 2010

linemus

ka li ja skriver:

karina - glad

har fået mig en rigtig dejlig kæreste

og skal hente mine børn i morgen

LIFE IS GOOD

Åh så skønt Godt for dig

Anmeld

23. december 2010

linemus

birgittemarie skriver:

Jubiii!

Knus Birgitte - über jule travl! Og rigtig glædelig jul til jer allesammen. BTW: Jeg får stadig gåsehud af begyndelsen på Løvernes Konge, hvor aben holder Simba op for alle dyrene...

Aj, det gør jeg også

Anmeld

23. december 2010

linemus

Line - er ved at fryse ballerne af herude på terrassen... Sov så!

Anmeld

23. december 2010

Susan1978

linemus skriver:

Line, du skal ikke sove på terrasse, det må du ha misforstået.

Anmeld

23. december 2010

Susan1978

Susan som er overdrevet sneet inde..  vi har allerede allieret os med en traktor mand i morgen, så han kan rydde foran os, så vi kan komme op til hovedvejen og hjem til mormor og morfar og holde jul.

Anmeld

24. december 2010

birgittemarie

Hæhæ, jeg er i disse dage SÅ tilfreds med mig selv, fordi jeg endelig har lavet den anordning, jeg drømte om, da NM var lille og nu kan sidde afslappet inde foran computeren og vippe Lillemand i barnevognen ved hjælp af en lang snor ud ad vinduet.

Anmeld

24. december 2010

linemus

Susan1978 skriver:

Line, du skal ikke sove på terrasse, det må du ha misforstået.

Ha ha ha ha ha ha Nu er jeg kommet ind under min varme dyne indenfor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.