Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. december 2010

linemus

birgittemarie skriver:

Hæhæ, jeg er i disse dage SÅ tilfreds med mig selv, fordi jeg endelig har lavet den anordning, jeg drømte om, da NM var lille og nu kan sidde afslappet inde foran computeren og vippe Lillemand i barnevognen ved hjælp af en lang snor ud ad vinduet.

Det er edderdælme smart Mon jeg kan lave noget lignende? Snoren skal bare lige rundt om husmuren, op på altanen, ind ad døren og hen i den anden ende af stuen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2010

..

ønsker alle glædelig jul

(og er lidt stolt, 5,7 kg er der røget siden 1 december )

Anmeld

24. december 2010

heaven

også glædelig jul herfra

Jannie - med dyner, søn, hund, 2 katte og kaffe i sofaen

Anmeld

24. december 2010

ivfmarie

heaven skriver:

også glædelig jul herfra

Jannie - med dyner, søn, hund, 2 katte og kaffe i sofaen

Top nice  - sådan skal det være!!

Jeg har siddet og set klokkeblomst-film på med et barn på hvert ben

Anmeld

24. december 2010

ivfmarie

Marie - sidder i hemmelighed og betragter Freja, der ser Dumbo.. Hvor er det vildt som den skønne empatiske pige viser indlevelse i ALLE følelser... Hmm.. hun har det ikke fra fremmede: nu sidder jeg nemlig med tårer i øjnene

Anmeld

24. december 2010

ivfmarie

...Og så er jeg i øvrigt bare så klar til jul.. skal jeg lige i et lækkert julebad og så i årets juledress

Anmeld

24. december 2010

Siber

ivfmarie skriver:

Marie - sidder i hemmelighed og betragter Freja, der ser Dumbo.. Hvor er det vildt som den skønne empatiske pige viser indlevelse i ALLE følelser... Hmm.. hun har det ikke fra fremmede: nu sidder jeg nemlig med tårer i øjnene

Det lyder som Alma, hun kan også sidde og blive pinlig berørt, over ting hun ser på flimmeren, det ser så skægt ud. men her er der også indlevelse i stor stil!

Anmeld

24. december 2010

Lise

linemus skriver:

Nåede han hel frem?

Undskyld det sene svar.. Ja, han nåede frem kl 1:30 om natten. Præcis 12 timer efter han havde forladt HVidovre. Det havde taget 6 timer at komme over Fyn  

Behøv's jeg at nævne at vi tager færgen hjem imorgen. For nu orker vi i hvert fald ikke Fyn 

Anmeld

24. december 2010

ivfmarie

Lise skriver:

Undskyld det sene svar.. Ja, han nåede frem kl 1:30 om natten. Præcis 12 timer efter han havde forladt HVidovre. Det havde taget 6 timer at komme over Fyn  

Behøv's jeg at nævne at vi tager færgen hjem imorgen. For nu orker vi i hvert fald ikke Fyn 

så er jeg altså glad for at Casper snuppede flyet... Han var færdig på kursus kl 16 og hjemme kl 19.45

Anmeld

24. december 2010

bette

Macrolf skriver:

ønsker alle glædelig jul

(og er lidt stolt, 5,7 kg er der røget siden 1 december )

wow hvordan gør du det??? og så i december..

du er sku sej.. !! " src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/8/81064.gif" alt="" />

= mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.