Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2010

Kaufie

Mette, glad for vi ikke har en hjørnegrund...... Sneskovling er bare ikke et hit for mine baller og bækken - det ligger faktisk UNDER støvsugning og gulvvask.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

Marco2

AG - som godt nok synes det er modigt af en person med falsk profil med døde søskende mm. i bagagen at mene at andre skal ha' fotogaranti...

Anmeld

23. november 2010

Anja

Anja, der har en lille Nova, der stadig hoster og snotter, men hun er tilgengæld begyndt at sove ca kl 22 - 05 uden mad eller brok, så mor her får sovet godt i øjeblikket

-  der desuden spændt på om Kaufie snart føder

-  og som synes, at Joans lille tøs er totalt sej!

-  og sender lige Louise et >:<

Anmeld

23. november 2010

linemus

Kaufie skriver:

Gik det så godt med at være blefri??

Og jeg kender godt til det med at være en lidt gladere pige når jeg har fået middagslur

Dejligt at en så simpel ting kan hjælpe på Nannas humør og tilmed gøre at hun får aftensmad=mere energi til næste dag....

Ja, det gik bare så godt. Hun havde slet ingen uheld hele dagen, og det havde hun heller ikke søndag. Så jeg er megastolt og glad Dog har hun ikke lavet stort endnu siden lørdag, så jeg er lidt bange for, hun går og holder på det Men hun har ikke klaget over ondt i maven endnu.

Ha ha, det kunne være, jeg også skulle prøve det med middagsluren

Anmeld

23. november 2010

linemus

Line - synes godt nok, der er meget sne Signe synes, det er overfedt og legede hele vejen ned til bh'en. Nanna gik og peb og græd lidt, fordi hun fik sne i øjnene og var bange for isbjørnen, der jo kommer, når det er sne

Anmeld

23. november 2010

Kaufie

linemus skriver:

Line - synes godt nok, der er meget sne Signe synes, det er overfedt og legede hele vejen ned til bh'en. Nanna gik og peb og græd lidt, fordi hun fik sne i øjnene og var bange for isbjørnen, der jo kommer, når det er sne

William fik lov at komme i klapvognen, der pga oprydning stod i vores mellemgang.... Jeg kunne ikke lige overskue at skulle hjælpe ham op ad bakken i snestorm og modvind på løbecyklen.... Så havde jeg også selv noget at klamre mig til når fødderne ikke fik fæste på fortovet under 10 cm sne.....

Anmeld

23. november 2010

linemus

Kaufie skriver:

William fik lov at komme i klapvognen, der pga oprydning stod i vores mellemgang.... Jeg kunne ikke lige overskue at skulle hjælpe ham op ad bakken i snestorm og modvind på løbecyklen.... Så havde jeg også selv noget at klamre mig til når fødderne ikke fik fæste på fortovet under 10 cm sne.....

Jeg synes bare, det var meget hårdt at kæmpe sig igennem sneen i stiv kuling og snefnug i øjnene med en barnevogn, og overvejer om det er bedre at binde hende fast på maven, og så hælde hende i barnevognen, når vi kommer hjem... Kan du godt holde til at skubbe ham? Barnevognen er forresten helt våd pga. fygning ind under halvtaget i nat. Pokkers. Men jeg havde altså ikke lige forudset at vågne op til snehvidt landskab

Anmeld

23. november 2010

Louise mortil4

Marco2 skriver:

AG - som godt nok synes det er modigt af en person med falsk profil med døde søskende mm. i bagagen at mene at andre skal ha' fotogaranti...

??

Anmeld

23. november 2010

Kaufie

linemus skriver:

Jeg synes bare, det var meget hårdt at kæmpe sig igennem sneen i stiv kuling og snefnug i øjnene med en barnevogn, og overvejer om det er bedre at binde hende fast på maven, og så hælde hende i barnevognen, når vi kommer hjem... Kan du godt holde til at skubbe ham? Barnevognen er forresten helt våd pga. fygning ind under halvtaget i nat. Pokkers. Men jeg havde altså ikke lige forudset at vågne op til snehvidt landskab

Nu er det jo ikke Skansebakken jeg skal op ad - det er en lille bakke han sagtens selv kan klare på løbecyklen normalt, men når det sner eller regner får han det lige ind i hovedet, og så vil han ikke selv køre.... Så lukker han øjnene og vil skubbes..... Og dét er saftsusemig hårdt når man skal ned i hans højde. Men i klapvognen gik det fint.

Øv med våd barnevogn - vi har kun carport, så der skal også lige tages hensyn til hvordan man arrangerer vognparken + regnslag på....

Anmeld

23. november 2010

linemus

Status pt. i Hou
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.