Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2010

Kaufie

Joan ( Smallie ) skriver:

Joan som har en lille pige der kommer og siger når hun skal tisse og så tisser lige så fint på potten når hun bliver sat. Dygtig lille pige på 20 måneder

Wauw - det er da flot! Hun har en god læremester i storebror....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2010

Kaufie

Mette, føler sig en smule gross når toiletkummens indhold analyseres efter brug.... Men de der 5-6 halvonde plukveer fik altså et eller andet prop- agtigt løs.....

Anmeld

21. november 2010

Lene76

Lene, mega træt efter en hyggelig weekend med mine kollegaer i kolding...... så nu er det godnat, og klar til de sidste 9 arbejdsdage

Spændende Mette om prinsessen snart vil ud hehe

Håber i alle har haft en go weekend.

Anmeld

21. november 2010

ka li ja

Kaufie skriver:

Han er bare enormt svær at få liv i når han sover - og absolut ikke i godt humør.... Men det gik - han vågnede kl 3, var med mig ude at tisse og ville så putte sammen med os bagefter. Det er vi så bare enormt dårlige til, så claus tog williams seng - og jeg fik fornøjelsen af arme og ben og fingre, der begyndte at pille mig i ansigtet kl 5.....

jeg får ikke liv i arthur... jeg tager ham bare ud på toilettet, støtter ham mens han står og tisser og så i kassen med ham igen.

Anmeld

22. november 2010

linemus

Line - er spændt på at høre om Nannas første blefri dag i bh i dag, når hun kommer hjem fra bedstemor. Og så er hun i øvrigt startet på middagslur igen derhenne, hvilket giver en helt anden gladere pige herhjemme, som tilmed når at spise aftensmad

Anmeld

22. november 2010

ivfmarie

Kaufie skriver:

Mette, føler sig en smule gross når toiletkummens indhold analyseres efter brug.... Men de der 5-6 halvonde plukveer fik altså et eller andet prop- agtigt løs.....

Uhh... er du ved at føde?!!?

Anmeld

22. november 2010

Siber

Rikke - er hjemme igen efter 1 uge på Bornholm. Dejligt at være hjemme igen, og vi kunne godt være 5 i bilen!

Anmeld

22. november 2010

Louise mortil4

Louise - savner nogen at snakke med, sådan virkelig snakke, om alt og ingenting og alt det ind mellem.

Anmeld

23. november 2010

Kaufie

ivfmarie skriver:

Uhh... er du ved at føde?!!?

....næææ..... ikke endnu.... Tror bare min krop er igang med de indledende øvelser, så det ikke skal tage alt for lang tid når det er alvor......

Anmeld

23. november 2010

Kaufie

Line - er spændt på at høre om Nannas første blefri dag i bh i dag, når hun kommer hjem fra bedstemor. Og så er hun i øvrigt startet på middagslur igen derhenne, hvilket giver en helt anden gladere pige herhjemme, som tilmed når at spise aftensmad 

Gik det så godt med at være blefri??

Og jeg kender godt til det med at være en lidt gladere pige når jeg har fået middagslur

Dejligt at en så simpel ting kan hjælpe på Nannas humør og tilmed gøre at hun får aftensmad=mere energi til næste dag....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.