Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2010

heaven

Jannie - har lige sendt manden på Mac D efter en sunday med ekstra karamelsovs (og som endelig har fattet det med smileyerne!!!!)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

Kaufie

Lene76 skriver:

Lene - er så glad for min nye vaskemaskine

Imorgen ska jeg på julefrokost weekend med mine kollegaer til kolding, og bo i luksus penthouse lejlighed.... det ska nok blive sjovt go weekend allesammen og veestøv i store potioner sendes til Kaufie

Thanx, men har sgutte tid i denne weekend :-) Og har også et par ting jeg gerne ville deltage i i næste weekend, hvor der er julefest i børnehaven fredag og så kommer julemanden til byen lørdag.....Hun må gerne vente til to dage efter termin.... 1/12-2010 er er god dag at få fødselsdag....

Anmeld

19. november 2010

Kaufie

Mon indlæg nr 5000 kan være på side 500???Mette, har William hjemme pga pædagogisk dag. - og glæder mig allerede til at sætte os på bussen ud til mine forældre til frokost.... Saftsusemig hårdt at aktivere en 3-årig med sår'n en mave....

Anmeld

19. november 2010

Anja

Anja, har en syg baby som snotter, hoster og har snask i øjnene  - puha, det synes jeg ikke er sjovt, specielt ikke, når jeg er alene med alle ungerne til sent i aften. GODT de store er afsted til midt på eftermiddagen.

Anmeld

19. november 2010

linemus

Mary skriver:

Maria - har en vældig distræt mand!!! Mig: "Hvornår skal vi hente dem idag?" Henrik: "Hvem?"  Du får ét gæt makker!!!! Vi var bare os to herhjemme......jeg lader den lige stå et øjeblik......

HA HA HA HA HA

Anmeld

19. november 2010

linemus

Kaufie skriver:

...og det gør hun.....

Hun står på hovedet lige midt for - og denne JM vurderede hende så til 3600.... 500g mere end hende for en uge siden.... men ja, hun vejer det hun vejer - og det er da indenfor normalen, så det er fint nok....

Nu kan hun bare komme.....

Sådan, babypige

Anmeld

19. november 2010

linemus

Kaufie skriver:

Thanx, men har sgutte tid i denne weekend :-) Og har også et par ting jeg gerne ville deltage i i næste weekend, hvor der er julefest i børnehaven fredag og så kommer julemanden til byen lørdag.....Hun må gerne vente til to dage efter termin.... 1/12-2010 er er god dag at få fødselsdag....

Er det i Nr.Sundby, eller er det den store begivenhed, hvor han kommer sejlende ind til Aalborg?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. november 2010

linemus

Anja skriver:

Anja, har en syg baby som snotter, hoster og har snask i øjnene  - puha, det synes jeg ikke er sjovt, specielt ikke, når jeg er alene med alle ungerne til sent i aften. GODT de store er afsted til midt på eftermiddagen.

God bedring med hende, den lille stakkel.

Anmeld

19. november 2010

linemus

Line - må hellere komme i omdrejninger, så jeg kan komme i mdr.gr. og drikke te og tøsesladre

Anmeld

19. november 2010

Mary

Maria - og manden sælger en hel masse ud. Idag skulle der komme en gut kl 16, men kl er nu lille knap 11, og så banker det på, og mærkelig mand står udenfor klar til at afhente skrivebord! Tror du vi er klar til det Hr.Under Lig???? 

Jeg er syg og render rundt med morgenkåbe og morgenfedtet hår!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.