Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2010

Lene76

Lene - har idag lavet julegaver med ungerne, taget billeder af dem til julegaver til vores forældre og farmødre

Nu har jeg så lige lavet en bolledej til imorgen, som jeg ska ha med på babyvisit hos min kusine for at se hendes lille lækkere dreng

Håber alle har/får en go weekend.

Knus Lene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2010

Susan1978

Susan, som synes natten var lige nedern nok. Kl. 01:51 ringer svigermor på min mobil og siger at Preben (kæresten) ikke kan få vejret og hun har ringet efter en ambulance. Så kl. 02.12 holdte der en stor ambulance ude i gården og der holdte den ellers det meste af 30 min, hvorefter de så tager ham med på hospitalet..

Svigermor kører efter... også har jeg ikke hørt mere.

Anmeld

14. november 2010

Grynt

Susan1978 skriver:

Susan, som synes natten var lige nedern nok. Kl. 01:51 ringer svigermor på min mobil og siger at Preben (kæresten) ikke kan få vejret og hun har ringet efter en ambulance. Så kl. 02.12 holdte der en stor ambulance ude i gården og der holdte den ellers det meste af 30 min, hvorefter de så tager ham med på hospitalet..

Guuud hvor forfærdentligt for jer alle. Håber han kommer sig. Alt det bedste

Anmeld

14. november 2010

ka li ja

Susan1978 skriver:

aj!!! hvor grimt...

kram til jer, og håber da snart i hører noget!

Anmeld

14. november 2010

ka li ja

karina - var total teenagestiv i går, og havde den sjoveste aften

har det så knap så godt i dag......

Anmeld

14. november 2010

linemus

Line - vendespil... den ultimative tålmodighedsprøve

Anmeld

14. november 2010

linemus

Susan1978 skriver:

Puha, hvor grimt Har du hørt noget?

Anmeld

14. november 2010

linemus

Line - med baby, der nu er rullet 2 meter væk fra udgangspunktet. Hun er ikke til at styre længere. I går opdagede jeg hende pludselig UNDER det tæppe hun var blevet lagt på. Hun grinede over hele femøren, da hun kom frem igen Den lille explorer

Anmeld

14. november 2010

Siber

Rikke - tager til Bornholm i morgen, så vi ses om en uge!

Vi skal hente tøserne, glæder mig til at se dem igen, har savnet dem, men også nydt stilheden! Vi skal også til svigermors 60 års fødselsdag!

Anmeld

15. november 2010

Kaufie

Susan1978 skriver:

Føj da - håber på snarlig godt nyt.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.