Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2010

Kaufie

Mette, tæller ned........ T-14 dage..... og tankerne om det forestående begynder at trænge sig på.......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

bette

lidt ked..og frustreret.... 

Anmeld

15. november 2010

Tut

bette skriver:

lidt ked..og frustreret.... 

hvorfor dog det søde?

Anmeld

15. november 2010

bette

Tut skriver:

hvorfor dog det søde?

synes det er ved at være svært at være glad når mikkel er hjemme.. synes bare hele tiden jeg skælder ud... og han får det ene hysteriske anfald efter det andet.. 

i morges smed han sig i vores seng fordi jeg ik lige kunne bære både ham og dynerne og simone ned af trapperne på en gang.. :S 

og så eksploderede han ellers bare og råbte fuuuuuuuuck ind i hovedet på mig... 

synes efterhånden jeg føler mig rigtig ked af det.. og folk bliver ved med at sige det bare er trods alderen.. men jeg ved ikke rigtig.. 

er bare frustreret og ked af det lige nu.... elsker jo min dreng... men det er sku svært når han er sådan hver eneste dag efterhånden... føler mig som verdens rådneste mor... 

Anmeld

15. november 2010

Mary

bette skriver:

synes det er ved at være svært at være glad når mikkel er hjemme.. synes bare hele tiden jeg skælder ud... og han får det ene hysteriske anfald efter det andet.. 

i morges smed han sig i vores seng fordi jeg ik lige kunne bære både ham og dynerne og simone ned af trapperne på en gang..  

synes efterhånden jeg føler mig rigtig ked af det.. og folk bliver ved med at sige det bare er trods alderen.. men jeg ved ikke rigtig.. 

er bare frustreret og ked af det lige nu.... elsker jo min dreng... men det er sku svært når han er sådan hver eneste dag efterhånden... føler mig som verdens rådneste mor... 

Det gør mig ked at læse det  Nu er det ikke de samme ting vi oplever med vores 3årige, men kan godt sætte mig ind i hvordan du har det, for vi oplever også trælse ting med Annika - i en grad, at jeg snart ikke længere tror på, at det er trodsalder. 

Kram til dig, og en varm tanke 

Anmeld

15. november 2010

Kaufie

bette skriver:

i morges smed han sig i vores seng fordi jeg ik lige kunne bære både ham og dynerne og simone ned af trapperne på en gang..  

Det lyder godt nok hårdt - og lige præcis det jeg frygter vi har i vente med William, når lillesøster indfinder sig her.

Han er en strid banan til tider nu - men kan forestille mig de kan blive endnu mere urimelige i deres ønsker/krav til at få samme behandling som deres små søskende......

Har absolut ingen råd - men håber snart at høre du kan få ham på ret køl igen, så der også øjnes håb for min primadonna-dreng....

Anmeld

15. november 2010

Tut

Er nervøs for gastroskopien senere i dag...

Og er sulten, så glæder mig til den er overstået så jeg må spise og drikke igen.

Er glad for at min MOAR skal med og holde i hånden, når der kommer til stykket så er det jo nok ikke værre end at føde

Anmeld

15. november 2010

..

Susan1978 skriver:

Susan, som synes natten var lige nedern nok. Kl. 01:51 ringer svigermor på min mobil og siger at Preben (kæresten) ikke kan få vejret og hun har ringet efter en ambulance. Så kl. 02.12 holdte der en stor ambulance ude i gården og der holdte den ellers det meste af 30 min, hvorefter de så tager ham med på hospitalet..

Svigermor kører efter... også har jeg ikke hørt mere.

Hvordan går det, har du hørt noget?

Tænker på dig..

Anmeld

15. november 2010

bette

Mary skriver:

Det gør mig ked at læse det  Nu er det ikke de samme ting vi oplever med vores 3årige, men kan godt sætte mig ind i hvordan du har det, for vi oplever også trælse ting med Annika - i en grad, at jeg snart ikke længere tror på, at det er trodsalder. 

Kram til dig, og en varm tanke 

har også ringet efter sp igen igen... 

nu må hun fandeme gøre noget... jeg er begyndt at føle mig ret depri... og jeg snerre hele tiden af både mikkel og manden... 

vil bare så gerne have min søde dreng igen.. !

heldigvis oplever andre ham ikke sådan..

har optaget ham på min mobil så sp kan se hvad der sker og hvad jeg siger.. og hvordan mikkel reagere.. håber så inderligt hun kan hjælpe... er så ked af det... 

Anmeld

15. november 2010

bette

Kaufie skriver:

Det lyder godt nok hårdt - og lige præcis det jeg frygter vi har i vente med William, når lillesøster indfinder sig her.

Han er en strid banan til tider nu - men kan forestille mig de kan blive endnu mere urimelige i deres ønsker/krav til at få samme behandling som deres små søskende......

Har absolut ingen råd - men håber snart at høre du kan få ham på ret køl igen, så der også øjnes håb for min primadonna-dreng....

jeg aner ikke om det er en reaktion på lillesøster.. 

jeg tror det næsten ikke.. for problemet var der også lidt inden... 

og han virker super glad for hende.. og jeg løfter ham hvis han ønsker det osv.. og han får masser af opmærksomhed.. 

men tja... jeg er total lost.. det er noget møg!! 

ringede gradene til min sp og bad hende om hjælp... hvilket ikke er første gang.. men aner simpelthen ikke hvad jeg ellers skal gøre.. og hvem jeg ellers skal kontakte.. 

vil bare min dreng så meget...! men føler bare den her kløft mellem os fordi det hele tiden skal foregå på den måde.. det gør ondt indeni.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.