Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2010

Millebasse

Camilla - som håber at manden gi`r sig så jeg kan få mit drømmehus og forhåbentlig få solgt det her!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2010

Mary

Maria - har simpelthen en morfar der bliver 90 år idag!  Hvor vildt er det lige!?

Anmeld

13. august 2010

Anja

Har nu ondt i ryggen fordi jeg har stået og klippet alle 3 unger  - men tilgengæld er de fine, nyklippede og nyvaskede mens de ser Disney sjov  Har for første gang klippet Esthers lange hår og ikke kun pandehåret, det var lidt grænseoverskridende at klippe min lille pige

Anmeld

13. august 2010

bette

Anja skriver:

Har nu ondt i ryggen fordi jeg har stået og klippet alle 3 unger  - men tilgengæld er de fine, nyklippede og nyvaskede mens de ser Disney sjov  Har for første gang klippet Esthers lange hår og ikke kun pandehåret, det var lidt grænseoverskridende at klippe min lille pige

billeder

Anmeld

13. august 2010

ivfmarie

Louise mortil4 skriver:

den 13

ha ha... Uhhhh

Anmeld

14. august 2010

Siber

Macrolf skriver:

Rikke - er ikke sur mere, er faktisk super glad og i godt humør. Har ferie 14 dage fra idag, er godt venner med manden, der er nogen der er interesserede i vores hus, har vidunderlige børn, og overtager hus d. 1 september

waauuu hvor godt at høre!

Anmeld

14. august 2010

Siber

Rikke - har lige sendt min mand til IKEA efter det nye katalog, man er vel gravid

Anmeld

14. august 2010

Kaufie

Mette, har måttet ændre den overbevisning jeg havde i morges kl 5 om at William da ville have en middagslur i dag...hvor jeg kunne indhente lidt nattesøvn......

.......hvor f... får de den energi fra???

Anmeld

14. august 2010

Plysbjørnen

Betina - Jublende lykkelig over at Laura i dag har haft en dag helt uden uheld... Hun har haft minimum 3 uheld om dagen siden vi sidste weekend søsatte projekt blefri... Det værende incl. at lave pøller i underbukserne hver dag, og i går brillierede hun med at i løbet af 4 timer at tisse igennem 4 par bukser i børnehaven... De måtte til sidst ty til bleen, for hun havde ikke mere rent tøj...

Men i dag, holdt hun sig tør, og det er på trods af at vi har været i tyskland...

Anmeld

14. august 2010

linemus

ka li ja skriver:

karina - sidder med sin nye bærbare i hendes seng. uuhhhh hvor er livet skønt

Har du købt en mac?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.