Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2010

Joan ( Smallie )

Grynt/Tina skriver:

Er spændt på om min støvsuger virker efter Aske besluttede sig for at hjælpe mig  og vupti var alt det møj hamrende beskidte vand i spanden væk

He he men det var jo beskidt. Det er jo logisk nok.  for den virker endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

Joan ( Smallie )

Joan nu helt af sine blodtryks piller Og har være røgfri i 9 måneder og ingen planer om at starte igen

Anmeld

16. august 2010

Grynt

Joan ( Smallie ) skriver:

Joan nu helt af sine blodtryks piller Og har være røgfri i 9 måneder og ingen planer om at starte igen

Du er fandme sej  Tillykke med de rigtig mange røgfri måneder.

Anmeld

16. august 2010

Marco2

På vej til U2!!!!!!!!! 

Anmeld

16. august 2010

Joan ( Smallie )

Grynt/Tina skriver:

Du er fandme sej  Tillykke med de rigtig mange røgfri måneder.

Tak og tillykke med dine 24 røgfri måneder du er bare for sej også.

Anmeld

16. august 2010

Grynt

Joan ( Smallie ) skriver:

Tak og tillykke med dine 24 røgfri måneder du er bare for sej også.

mange tak  simpelthen det aller bedste jeg nogensinde har gjort for mig selv!!!! Nu kan jeg gå op af trapper uden at miste pusten, ikke konstantvære forkølet eller have andet sygedom, sove en nat uden at vågne flere gange og "væse" og skal have mere medicin osv osv.

Jeg ville da lyve hvis ikke jeg bare sommetider godt gad ryge en smøg. og så igen, det er jo ikke røgen jeg savner eller lugten af det men mere hyggen jeg forbinder med den...altså når man sidder et par stykker og nyder en øl, så kunne jeg godt ryge en smøg

Anmeld

16. august 2010

Kaufie

Marco2 skriver:

På vej til U2!!!!!!!!! 

Ej, hvor er jeg misundelig - fik tilbuddet - men tænkte mig om en ekstra gang og takkede nej - for synes sgu allerede jeg er besværet af iskias nerven i ballen - og så er 5-6 timer på ben'ern bare ikke sagen.... Og så skulle jeg være på slæb..... For ikke at nævne køreturen t/rt til Vejle alene..... Men jeg skal nok komme til at ærge mig MANGE gange i aften, når jeg sidder alene hjemme med en sovende dreng....

Anmeld

16. august 2010

Mary

Maria - er færdig med at være på barsel, for denne gang, og for altid  

Anmeld

16. august 2010

Kaufie

Mette, fik i dag stor ros af sin søn:

Da jeg hentede ham i børnehaven, og var ved at pakke hans regntøj ned i tasken , lagde han hånden på min arm og sagde "Mor, jeg er meget imponeret" 

Lige præcis hvad han er så imponeret over eller hvor pokker han har lært det ord, det melder historien desværre intet om.....

Hvis han ser nogen ser mellemfornøjede ud - altså ikke glade eller sure - så mener han, at de er bekymrede - hvor får de dog de ord fra???

Anmeld

16. august 2010

ivfmarie

Marie -  tænker ved mig selv at jeg er godt gift! Sagde "hej hej, jeg smutter til træning" kl 17, forlod manden med to unger, en hundehvalp og et rodet hus... Kom hjem kl 20 til to sovende børn, et oprydet hus, OG hjemmebagt pizza!

Synes godt om

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.