Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2010

..

Rikke - seriøst mavesur, kommer ind til et grædende barn hvor manden bare sidder og leger med sin tlf mens Mikas står og rækker ud efter ham. Tager min søn op hvortil manden svarer, nu ødelægger du det hele han vil bare have min tlf! Mikas er 14 mdr, trøst ham dog og læg den tlf væk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2010

Tynen

Macrolf skriver:

Rikke - seriøst mavesur, kommer ind til et grædende barn hvor manden bare sidder og leger med sin tlf mens Mikas står og rækker ud efter ham. Tager min søn op hvortil manden svarer, nu ødelægger du det hele han vil bare have min tlf! Mikas er 14 mdr, trøst ham dog og læg den tlf væk

Mænd!!!

Anmeld

10. august 2010

Tynen

Trine - Er klar på dræn part 2 med Pawermanden! Heldigvis kan det fikses torsdag, så jeg måske kan få en smule søvn inden jeg starter på arbejde mandag

Anmeld

10. august 2010

ivfmarie

linemus skriver:

Min lille forelskelse

Årh Hvad!! Sikke dog en vidunderlig uimodståelig lille sukkermums!

Anmeld

10. august 2010

Susan1978

heaven skriver:

Jannie - minus 10 kg i morges, jubiiii

Whuhuuu   Det fandmer flot.. . jeg vil se før og efter billede..

orrh jeg kan bare ikke selv komme igang.. 

Anmeld

10. august 2010

Susan1978

Susan som lige vil lave et indlæg om min skønne dag også vil jeg da også lige smide en kommentar til LInes billede..

for filan en lækker baby der..

Anmeld

10. august 2010

ivfmarie

Marie - må hellere se efter at komme i seng.. det er jo en arbejsdag i morgen. Har lidt svært ved at kamme tilbage i en fornuftig rytme efter en lang ferie.

Anmeld

10. august 2010

Louise mortil4

linemus skriver:

Min lille forelskelse

hvor er hun dejlig

Anmeld

11. august 2010

bette

er super smadret idag.. zzzz... har virkelig sovet råddent i nat.. pis plukveer.. ihhhh

men glæder mig til at hente min søn fra børnehave for så skal vi nemlig til silkeborg og se babyen inde i maven...!!!! weeee

Anmeld

11. august 2010

Kaufie

Mette, synes Jannie er super-sej og at Linemus' mindstepige er en lækker-bebs...... Og så tager hele fam. Andersen til læge idag - William til 3-års tjek og så er farmand med til at tage sig af ham mens jeg undergår 2.lægeundersøgelse i forb. med graviditet - er sgu hele 24+2 og en snak om barselsvikar nærmer sig hastigt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.