Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2010

ivfmarie

Juhuuuuu!!!

Svar nr 4000, og så på side 401... Og faktisk visning nr 51.500! (fucking vildt!!)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2010

Siber

ivfmarie skriver:

Nu må du sgu lige huske at du er dansker!! Det hedder afspadsering! Jeg troede sgu lige at du havde haft ondt i en uge!

hæ hæ

jeg tror desværre at jeg bliver total stavemongol når jeg engang vender tilbage til DK. Jeg havde ellers besluttet mig for at jeg kun ville skrive på dansk, for ellers går det helt galt, men den smuttede altså!

Anmeld

1. august 2010

linemus

Nanna - bbbvvvvvvvbbbbbbbbbbbbbbbb bbbbbbmmmmmmmmmmmmmmnnnnnnn vvvvvvvvvvvvvvvvvbbbbbbbbbbbbb nnnnnmkjkkjjbv vvxxsseeeeeeeeeeeeeeeee ss

Signe - øøøøøøøøøøøøøøææææææææææææææææææ åååååååååååååååpppppppppppppppppppppppppp kkkkkkkkkkk uuuuuuuuuujjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjn hhhhhhhhbbbbbbbgggvfffcfcccccccccccccccß?e xxxxx xxeeeeeee zssssssssssssss

Anmeld

1. august 2010

linemus

ivfmarie skriver:

Juhuuuuu!!!

Svar nr 4000, og så på side 401... Og faktisk visning nr 51.500! (fucking vildt!!)

Wauw!!! Nr. 4000 ligefrem

Anmeld

1. august 2010

Susan1978

linemus skriver:

Line - bliver bare SÅ træt imorgen, men når chancen for tøsesludren uden børn endelig er der, er det bare med at udnytte det ...er spændt på at se Susans dåbs-kreation og måske få inspiration og fifs til Sofies forestående dåb...

sådan kom den til at se ud.

ja den er så endda fra sidste weekend, men bedre sent end aldrig.. hehe

Anmeld

2. august 2010

ivfmarie

linemus skriver:

Nanna - bbbvvvvvvvbbbbbbbbbbbbbbbb bbbbbbmmmmmmmmmmmmmmnnnnnnn vvvvvvvvvvvvvvvvvbbbbbbbbbbbbb nnnnnmkjkkjjbv vvxxsseeeeeeeeeeeeeeeee ss

Signe - øøøøøøøøøøøøøøææææææææææææææææææ åååååååååååååååpppppppppppppppppppppppppp kkkkkkkkkkk uuuuuuuuuujjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjn hhhhhhhhbbbbbbbgggvfffcfcccccccccccccccß?e xxxxx xxeeeeeee zssssssssssssss

Stooore piger!

Anmeld

2. august 2010

Anja

Så er børnenes ferie slut  - 5 ugers ferie er vel heller ikke ringe  - men puha, tasker pakkes, madpakker smøres og ikke mindst skal der nu afleveres 3 forskellige steder, da Jonas i dag starter i SFO! Spændende

Men moderen glæder sig trods alt til lidt ro og fred midt på dagen

Anmeld

2. august 2010

Mary

Maria - tager lige alle pigebørnene med til Norge i morgen tidlig 

Anmeld

2. august 2010

Siber

Mary skriver:

Maria - tager lige alle pigebørnene med til Norge i morgen tidlig 

ønsker jer en god tur. Husk endelig at kig forbi hvis I kommer til Nesbru!

Anmeld

2. august 2010

Siber

Rikke - er træt efter 1 dag på job efter 5 ugers ferie. Tror jeg vil gå i seng! skal lige siges at jeg har haft 4 timers overarbejde i dag!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.