Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2010

Mary

Maria - elsker altså også bare den der optræden med Dune og Jesper  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2010

Nadi

Mary skriver:

Maria - elsker altså også bare den der optræden med Dune og Jesper  

Den var også bare for über cool!!

Anmeld

11. maj 2010

Nadi

Nadi -pissed off

Anmeld

11. maj 2010

Millebasse

Nadi skriver:

Nadi -pissed off

Hvorfor det søde?? Er du okay??

Anmeld

11. maj 2010

Nadi

Millebasse skriver:

Hvorfor det søde?? Er du okay??

Fordi jeg og min mands fætters kone er igang med at planlægge fætter/kusine fest for min mands familie, og nu har min mands fætter så modtaget en invitation til en fætter/kusine fest samme dag som vi har planlagt og den fest der er blevet inviteret til er uden påhæng!!

Vi har bestilt fadølsanlæg, bestilbordeog stole, været ved at lave indbydelser, købt telt til lejligheden, fået afsat ungerne til mormor og morfar, lavet selvskabslege og lavet indkøbsliste.

Så er det bare lidt irriterende at det hele bliver kastet på gulvet på den måde!!

Så ja jeg er okay, men er stadig irriteret når man nu har lagt så meget arbejde i noget og så er der andre som overhaler en indenom!!

Anmeld

11. maj 2010

Lene76

Nadi skriver:

Fordi jeg og min mands fætters kone er igang med at planlægge fætter/kusine fest for min mands familie, og nu har min mands fætter så modtaget en invitation til en fætter/kusine fest samme dag som vi har planlagt og den fest der er blevet inviteret til er uden påhæng!!

Vi har bestilt fadølsanlæg, bestilbordeog stole, været ved at lave indbydelser, købt telt til lejligheden, fået afsat ungerne til mormor og morfar, lavet selvskabslege og lavet indkøbsliste.

Så er det bare lidt irriterende at det hele bliver kastet på gulvet på den måde!!

Så ja jeg er okay, men er stadig irriteret når man nu har lagt så meget arbejde i noget og så er der andre som overhaler en indenom!!

det er sku da osse pisse træls....... kan alle jer der ik er inviteret til den anden ik bare holde noget sammen så....... ej det ved jeg godt man ik gør men hold k hvor jeg godt kan følge dig

Anmeld

11. maj 2010

Lene76

Lene - Klar til dp-dag imorgen også fri indtil mandag

Er forresten kommet til at købe ny mobil...... Nokia 6700 slide i Pink, total fed glæder mig til posten kommer med den

Anmeld

11. maj 2010

Tut

Mette - Hvis bedste veninde i dag kl. 17:22 har født en lille Alma.

Anmeld

11. maj 2010

ivfmarie

Marie - ordner bikinilinje... med pincet!  AAAAv for satan!

Anmeld

11. maj 2010

ivfmarie

Lene76 skriver:

Lene - Klar til dp-dag imorgen også fri indtil mandag

Er forresten kommet til at købe ny mobil...... Nokia 6700 slide i Pink, total fed glæder mig til posten kommer med den

har du også tisset på en pind!?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.