Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2009

Anja

Mebach skriver:

ENIG!

Hvorfor tror du jeg elsker mine aften/døgn/weekendvagter?

Kan godt se pointen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2009

birgittemarie

Mebach skriver:

Ormen??? HAHAHAHAHHA

Skal ormen ikke snart ud btw?

Mette - som håber Orm-Nova snart ser dagens lys!

Hun sov fra 21.30 til 11 og jeg har ikke sovet endnu, fordi min læge ringede og havde klokket i rhesus-blodprøven, så jeg skulle over og have taget den om - og så fik jeg også lige at vide, at jeg havde fået blærebetændelse igen...

Hvorfor? Hvordan? Det er 4. gang på 2 måneder og den sidste kur blev afsluttet i søndags. Det er sgu da noget mærkeligt noget...

Anmeld

18. november 2009

Tynen

Trine - Der bare HADER når mandens telefon ringer med det samme han træder ind af døren! Så sluk dog det LORT! og kom og afløs´ mig got dammit!!!!!!

Anmeld

18. november 2009

Rasmine

Tynen skriver:

Trine - Der bare HADER når mandens telefon ringer med det samme han træder ind af døren! Så sluk dog det LORT! og kom og afløs´ mig got dammit!!!!!!

Mette - som kan nikke genkendende til problemstillingen, og som er blevet en sand mester i at skule og tsk'e telefonsamtalen til døde!

Anmeld

18. november 2009

Susan1978

Tynen skriver:

århhh ja det kender jeg godt!

PT taler jannik stadig i tlf og har gjort det den sidste ½ time..

Anmeld

18. november 2009

Susan1978

Susan - som overvejer at blive hjemme fra spinning.. det vejr er bare ik sjovt at bevæge sig ud i.

himmel og hav står i et og bilerne drønner sammen som skøjtede de på is.  

Anmeld

18. november 2009

Grynt

Susan1978 skriver:

århhh ja det kender jeg godt!

PT taler jannik stadig i tlf og har gjort det den sidste ½ time..

Ja og de sige vi kvinder snakker meget

Anmeld

18. november 2009

ka li ja

Grynt/Tina skriver:

Ja og de sige vi kvinder snakker meget

hehe det gør du også

Anmeld

18. november 2009

Grynt

Tina - nu med herre ondt i halsen, er det mon svinet der er kommet? (altså ikke min mand men influenzaen   )  Gider ikke og har ikke tid til sygdom nu, skal nemlig på kursus på lørdag og så igen hele næste weekend og det er et meget vigtigt kursus da det handler om ADHD

Anmeld

18. november 2009

Tynen

Mette - som kan nikke genkendende til problemstillingen, og som er blevet en sand mester i at skule og tsk'e telefonsamtalen til døde!

LOL! - Den praktiseres også herhjemme i stor stil!

Hvis der ringes under aftensmaden plejer jeg altid at halvråwe så opkalderen kan høre det"Hvem HELVEDE ringer nu lige MIDT i aftensmaden" mens opkaldet besvares (Gerne med dobbelt tryk på det Caps lockéde og måske sågar med et "For fanden, altså!" både før og efter sætningen)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.