Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2010

bette

har en søn som har været i bad og lavet de klammeste flyder i vandet... iiiuuuhhh føj..

og som nu har en søn som ligger og hyler som en stukken gris.. gider bare ikke høre på hans hysteri mere. nu kan det være nok!!!! når jeg går der op siger han bog, sut og bamse.. han får sut og bamse og så spørger jeg hvilken bog han vil have.. og jeg viser ham udvalget. men intet af det dur.. suk.. hysse dreng altså.. så nu får han lov at hyle lidt inden jeg går op igen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2010

Susan1978

ka li ja skriver:

hallo!!! hvorfor kontaktede han lige dig du????

tja don´t know, han fandt mig på facebook..  det er altså 11 år siden jeg så ham sidst..

Anmeld

1. april 2010

Susan1978

Susan - som er på arbejde og også skal arbejde i morgen, og som fik sin bil låst inde igår, fordi hun skulle være smart at holde i en gård for private..

Anmeld

1. april 2010

Hyner

Hyner -totalt glad.... Har 3 fyre til at sætte nye vinduer i huset... Nøøøi det bliver jo et helt nyt hus..

Anmeld

1. april 2010

ivfmarie

Marie - vrister sofaen af røve og hiver hund og børn med ud i haven! God påske!

Anmeld

1. april 2010

birgittemarie

linemus skriver:

Tja, men jeg har hele tiden kun været ansat til i dag, men håbede på at komme igen. Chefen har været i udlandet de sidste uger, så ham har jeg ikke snakket med endnu, men fik at vide i dag af en, at han ikke var sikker på, at chefen ville have mig tilbage. Så et eller andet har fået ham i tvivl, og min fremtid er pludselig så usikker. Ville bare gerne have vist det så. Øv.

Røvbanan! Men tror du ikke bare, det kan være et løst rygte? Under alle omstændigheder er det da en træls besked at gå på barsel med! Kan du ikke ringe og snakke med chefen i næste uge og høre, om det har noget på sig, om han har bestemt sig oder was? Fordi du hørte det, du hørte og nu har svært ved at tænke på andet.

Knus Birgitte

Anmeld

1. april 2010

Anja

Synes det er synd for Line, at hun skal gå på barsel med sådan en besked

Er ellers nu endnu mere bekymret for Elias, da vi må konstaterer, at han har tabt sig godt 1 kg siden jeg sidst havde ham på vægten, og nu vi har talt om det, kan vi se, at han faktisk ikke har haft ret meget appetit den sidste mdr ..... tankerne flyver rundt på forfærdeligvis, da jeg jo også opdagede den knude-ting på halsen af ham i går

Anmeld

1. april 2010

ka li ja

så er jeg færdig med at tegne generalen på xanders værelse...!! han blir så fed så skal man bare lige finde en dag, hvor man kan tage sig sammen til at få ham malet

Anmeld

1. april 2010

Kaufie

Mette, håber Line får en snarlig afklaring.... og at Elias' knude forsvinder pist væk og sender appetitten tilbage... og som er glad for at vi var ude i formiddags - for nu står regnen ned i lårtykke stråler..... og som bor i en by, hvor der nu er en rumæner mindre....

Anmeld

1. april 2010

linemus

birgittemarie skriver:

Røvbanan! Men tror du ikke bare, det kan være et løst rygte? Under alle omstændigheder er det da en træls besked at gå på barsel med! Kan du ikke ringe og snakke med chefen i næste uge og høre, om det har noget på sig, om han har bestemt sig oder was? Fordi du hørte det, du hørte og nu har svært ved at tænke på andet.

Knus Birgitte

Nemlig. Røvbanan. Er lidt mere fortrøstningsfuld i dag, efter at have talt med en anden ansat. Der er kun 5 fuldtidsansatte deroppe, så løse rygter er der ikke så meget af, men firmaet er i stor udvikling med mange planer, som skifter næsten fra dag til dag, så derfor er de i tvivl om, hvorvidt der er arbejde nok til en fuldtidsstilling til mig om 3/4 år. Der kan jo ske så meget. Jeg skal have en snak med chefen, men det er bedst at vente en måneds tid, da han kun er kort tid hjemme og så skal afsted igen, ellers er han alt for stresset at snakke med.

Tak for kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.