Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2010

Susan1978

Susan som i dag er hoppet ned i en str 40.

og som har leveret sin første rigtige kage opgave.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2010

Astrid P

Astrid - som nyder en uges ego-trip i København og kun savner prinsessen og pedellen en lille bitte smule!

Anmeld

29. marts 2010

ivfmarie

Susan1978 skriver:

Susan som i dag er hoppet ned i en str 40.

og som har leveret sin første rigtige kage opgave.

Sejt Susan - begge dele!!

Anmeld

29. marts 2010

ivfmarie

Marie - uden påskeferie, men med fri i dag fordi der skal arbejdes i weekenden...

Anmeld

29. marts 2010

Bamme

ivfmarie skriver:

Marie - uden påskeferie, men med fri i dag fordi der skal arbejdes i weekenden...

Fedt, du får vel nogle gode tillæg?

Anmeld

29. marts 2010

ivfmarie

Bamme skriver:

Fedt, du får vel nogle gode tillæg?

jep... jeg får fri en anden god gang... ingen x-tra monneys her.

Det er nu ok... For en weekendvagt (8-15) får jeg efterfølgende 4 hverdagsfri. På helligdage sparer vi afspadsering op - jeg nærmer mig en sommerferie på 7 uger  .

Anmeld

29. marts 2010

Hyner

Hjemvendt i går fra en dejlig weekend i Århus.

Emma holder påskeferie, så mor er optaget!

Anmeld

29. marts 2010

Bamme

ivfmarie skriver:

jep... jeg får fri en anden god gang... ingen x-tra monneys her.

Det er nu ok... For en weekendvagt (8-15) får jeg efterfølgende 4 hverdagsfri. På helligdage sparer vi afspadsering op - jeg nærmer mig en sommerferie på 7 uger  .

WHAT?????????????? 7, som i SYV???????????????

Må du godt spare alt det sammen? Her skal det afvikles indenfor en periode. Men jeg aner faktisk ikke hvor meget jeg opsparer til afspads. Jeg får jo en masse tillæg, søgnehelligdag/weekend og denne gang også for sent varslet, pga. jeg lige er blevet spurgt. I LOVE IT!!!

Elsker når jeg får min lønseddel, det er æ så ringe at få en grundløn + div. tillæg...

Anmeld

29. marts 2010

ivfmarie

Bamme skriver:

WHAT?????????????? 7, som i SYV???????????????

Må du godt spare alt det sammen? Her skal det afvikles indenfor en periode. Men jeg aner faktisk ikke hvor meget jeg opsparer til afspads. Jeg får jo en masse tillæg, søgnehelligdag/weekend og denne gang også for sent varslet, pga. jeg lige er blevet spurgt. I LOVE IT!!!

Elsker når jeg får min lønseddel, det er æ så ringe at få en grundløn + div. tillæg...

jep, som i 7! Vi har en aftale der betyder at vi må spare op af afspadseringen, ellers skal de normalt afvikles inden tre måneder - eller udbetales.

Vi er lidt underbemandede, og kan derfor sjældent nå at afvikle afspadsering inden tre måneder. Men tilgengæld har klinikken lange lukkeperioder omkring jul og sommer (sammenlagt tit over 5 uger) så for at få lidt feriefleksibilitet har vi fået afspadseringsordningen.

Det er jo lækkert med meget fleksibel frihed, men en fed hyre ville da også være skønt! Det må jeg så drømme om .

Anmeld

29. marts 2010

ka li ja

fuck hvor er du sej susan!!!! gid det var mig der kunne hoppe i sådan et par...

karina - på kur igen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.