Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2010

bette

heidi lige om lidt på jagt efter frugt og snack gullerødder.. i bilka.. her kommer jeg..!!!

og som sært nok ikke føler sig så tæt som man burde være efter 2 dage med 3 timers søvn i alt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2010

Louise mortil4

Louise - sidder og slapper af efter 2. arbejdsdag og Nannas forste dag i DP... f... hvor er jeg glad for mit job

Anmeld

3. marts 2010

Hyner

Hyner -skal snart hjem til svigerfar med rundstykker

Anmeld

3. marts 2010

..

Rikke - har faktisk kun 14 dages barsel tilbage.. uge 12 har vi alle 4 ferie og tager måske en afbudsrejse, så er det påske, ugen efter skal Mikas køres ind i vs, ugen efter smilla i bh og så begynder jeg på job..

Anmeld

3. marts 2010

ivfmarie

Marie - har med fryd opdaget at styrketræningen er begyndt at virke på røven

Anmeld

3. marts 2010

ka li ja

karina - sidder og nyder computeren, og tv3, og har svært ved at få lettet røven for at skulle ud og bage kagebunde......

Anmeld

3. marts 2010

Kaufie

Mette, tjekker online-livet mens manden ser fussball - men snart slukkes for begge dele: vi har 3 års bryllupsdag - blev vækket med gave (læderarmbånd - 3 år = læderbryllup), fik orkidé på jobbet og skulle ikke røre en finger med aftensmaden.....

Anmeld

3. marts 2010

Stumpen

Kaufie skriver:

Mette, tjekker online-livet mens manden ser fussball - men snart slukkes for begge dele: vi har 3 års bryllupsdag - blev vækket med gave (læderarmbånd - 3 år = læderbryllup), fik orkidé på jobbet og skulle ikke røre en finger med aftensmaden.....

Hvor har du støvet den mand op??

Anja -der ikke har fået blomster siden testen var pos med Mathilde og så var stilkene ovenikøbet rådne!!!

Anmeld

3. marts 2010

ka li ja

Kaufie skriver:

iiih det er jo også onsdag og tillykke med 3 års dagen

Anmeld

3. marts 2010

Kaufie

Stumpen skriver:

Hvor har du støvet den mand op??

Anja -der ikke har fået blomster siden testen var pos med Mathilde og så var stilkene ovenikøbet rådne!!!

.........på nette'...hvor ellers??

Mette, en af dem med en positiv Dating.dk-historie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.