Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kaufie skriver: .........på nette'...hvor ellers?? Mette, en af dem med en positiv Dating.dk-historie
.........på nette'...hvor ellers??
Mette, en af dem med en positiv Dating.dk-historie
hahahahaha fandt du ham på dating.dk???????
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ka li ja skriver: hahahahaha fandt du ham på dating.dk???????
Jep - dating.dk var vores pauseunderholdning under speciale-skrivningen..... Og det har nu resulteret i 2x bryllup og 2 unger - altså 1 af hvert til min specialemakker og mig.......
Kaufie skriver: Jep - dating.dk var vores pauseunderholdning under speciale-skrivningen..... Og det har nu resulteret i 2x bryllup og 2 unger - altså 1 af hvert til min specialemakker og mig.......
hvor fedt!!!!!
Me 2.... -hvorfor tror du eller jeg er flyttet tilbage til vestjylland
Kaufie skriver: Mette, var ude med de gamle kollegaer i aftes. Dinner and a concert - med tre gamle skotter - Damn, de var goe.... McCalmans.....
Mette, var ude med de gamle kollegaer i aftes. Dinner and a concert - med tre gamle skotter - Damn, de var goe.... McCalmans.....
karina - sidder og nyder computeren, og tv3, og har svært ved at få lettet røven for at skulle ud og bage kagebunde......
Hva' ska' du bage? Skal du igang med en større kreation?Line - der lige funderer over, hvor mange dage jeg egentlig er bagefter
Ingen! Utroligt
linemus skriver: Hva' ska' du bage? Skal du igang med en større kreation?Line - der lige funderer over, hvor mange dage jeg egentlig er bagefter Ingen! Utroligt
jeg ved det ikke helt endnu, men får 3 tøser og ders mænd på besøg til indflytter middag på lørdag, og vil lave et eller andet lækkert der til. har ikke bagt i laaaaaang tid!!
...og hvordan gik det med specialet?
ivfmarie skriver: Marie - har med fryd opdaget at styrketræningen er begyndt at virke på røven
Marie - har med fryd opdaget at styrketræningen er begyndt at virke på røven
Du kreftedme sej! Må vi se pics af dem baller av stål???
Mette - som gik og gik og gik igår, i 1½ time, no wonder jeg var træt igår...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128