Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2010

Siber

Rikke - ser stafet i skiskydning, ja det er så det vildeste der er i norsk fjernsyn. Heyja Norge!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2010

BK

Betina - Med Laura som har tisset på potten hver aften den sidste uge...

Anmeld

26. februar 2010

Lene76

Lene- glæder mig til imorgen hvor JEG har alene dag uden mand og børn  hvilket ik er så tit det sker, også ska jeg da osse lige til Thomas h koncert imorgen aften det ska nok blive godt.

ha en go weekend girls

Anmeld

27. februar 2010

Astrid P

Astrid - hjemvendt fra en FED koncert i Odense her til aften. Hurra for kvalitetstid for voksne!

Anmeld

27. februar 2010

Millebasse

Camilla - som har set sin søn spise hårdkogt æg for første gang på egen opfordring! Tror nu virkelig på at alt vores slid hos ergoterapeuten og hjemme stille og roligt giver gevinst!

Anmeld

27. februar 2010

Lise

Lise - utålmodig og hormonel  Og sikkert ikke til at holde ud at være sammen med.

Anmeld

27. februar 2010

Joan ( Smallie )

Joan som mødte Lisbeth( Mor til en del) og Heidi( bette) i bilka idag.

Og det første Niels sagde da han så Heidi var det Mikkels mor. Vi ud svømme nu.

Anmeld

27. februar 2010

Muffinmus

Joan ( Smallie ) skriver:

Joan som mødte Lisbeth( Mor til en del) og Heidi( bette) i bilka idag.

Og det første Niels sagde da han så Heidi var det Mikkels mor. Vi ud svømme nu.

He he, det var også der jeg så Lisbeth sidstHadve hun Ronja med sig igen???Og har hun det godt oder was?

Anmeld

27. februar 2010

Joan ( Smallie )

MariaE skriver:

He he, det var også der jeg så Lisbeth sidstHadve hun Ronja med sig igen???Og har hun det godt oder was?

Nej idag havde hun cilas med.

Ja tror du har det godt men er vist lidt spændt for fordi systemet er så langsomt og de mangler noget udredning på nogen af ungerne. Men ja hun var glad og smilende som altid.

Anmeld

27. februar 2010

Joan ( Smallie )

Har en lille bræksyg Anne.

Hun brækket sig ind i et skab. Føj for s.... da.  Men så fik jeg da gjort rent i det skab.

Synd for min lille pige for hun får fødselsdags gæster i morgen så håber hun er frisk i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.