Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2010

Louise mortil4

Grynt/Tina skriver:

Grynt - som stadig er lykkelig græsenke og stadig med overskud til at sy endnu en kjole til Frejsen

ejj hvor er den flot, må man spørge hvor du har fundet opskriften henne??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2010

bette

nu med halsbetændelse

Anmeld

22. februar 2010

ivfmarie

nu med halsbetændelse

mon ikke du skulle begynde at spise lidt vitaminpiller - du døjer meget med sygdom?

Og god bedring!!

Anmeld

22. februar 2010

bette

ivfmarie skriver:

mon ikke du skulle begynde at spise lidt vitaminpiller - du døjer meget med sygdom?

Og god bedring!!

jeg æder faktisk vitaminer..

tager en hver dag... men ved ikke hvorfor mit immunforsvar er så fucked lige i tiden...

men må give dig ret.. er sku syg hele tiden og så igen..

Anmeld

22. februar 2010

linemus

Lise skriver:

Lise - har været til jordemoder (forhåbentlig for sidste gang) som skønnede lillebror til at være 3400 g  Herre Jemeni - så SKAL han sgu komme ud snart...tænk hvis han venter 1 måned?!!! AV!!!!

Tænk at du er så langt, Lise Det er jo lige om lidt! Han bliver da en dejlig basse, det er da bare skønt

Anmeld

22. februar 2010

linemus

ka li ja skriver:

karina - som savner sine børn helt helt vildt. har ikke set dem i 9 dage!!!!!! og som glæder sig til deres reaktioner på værelserne

Det bliver spændende Fine billeder af lejligheden forresten. Kan godt forstå, du er glad for den.

Anmeld

22. februar 2010

linemus

Line - der er misundelig over Grynt's kundskaber og sy-tid, der tager et øjebliks pause efter arbejde inden "aftenstrummerummen" starter (om 5 min.), og hvis mand, der har fået helvedesild

Anmeld

22. februar 2010

Louise mortil4

Louise - nu IGEN med datter der brækker sig, får det da aldrig hold. Typisk nu hvor jeg skal starte på job igen om lidt

Anmeld

23. februar 2010

Hyner

Henriette -skal igang på juniors værelse med træværket og skabslågerne..

Anmeld

23. februar 2010

Hyner

Henriette -Er det for tidligt at spise kage??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.