Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Glæder sig - Kun 7 arbejdsdage tilbage til barsel!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Camilla - flader den på sofaen med en snottet sovende Clara på maven
Millebasse skriver: Camilla - flader den på sofaen med en snottet sovende Clara på maven
Lyder hyggeligt
Anja - hjemme med to syge børn og som nu frygter at de par timer, hvor de normalt sover til middag samtidigt og man kan slappe helt af selv, er i fare for Esther er lige faldet i søvn
Henriette -træt af at Emma selv smider bleen om natten for så at tisse i sengen, og så kalde på moar...
Hyner skriver: Henriette -træt af at Emma selv smider bleen om natten for så at tisse i sengen, og så kalde på moar...
Det var sgu da også noget mærkeligt noget at gøre
Skøre pigebarn
Millebasse skriver: Det var sgu da også noget mærkeligt noget at gøre Skøre pigebarn
Ja jeg ved nu heller ikke lige hvor hun har fået den idè fra...
Men hvor er jeg da glad for at jeg har ekstra dyner..
Lise - har været til jordemoder (forhåbentlig for sidste gang) som skønnede lillebror til at være 3400 g Herre Jemeni - så SKAL han sgu komme ud snart...tænk hvis han venter 1 måned?!!! AV!!!!
karina - som savner sine børn helt helt vildt. har ikke set dem i 9 dage!!!!!! og som glæder sig til deres reaktioner på værelserne
Marie - med indesneet bil, så ungerne skal hentes i "hunde-slæde" brrrr.. dét bliver koldt! (og kommer til at tage laaang tid)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128