Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2010

Helle30

- Og som tænker på, om nordjyderne nu er blevet rystet lidt mere sammen. Fniiis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2010

Siber

Rikke - kan ikke rigtig komme ud med familien pga af sneen vælter ned og -12 grader, det er sku for koldt for tøserne, måske jeg selv skulle gå ud og skovle sne!

Anmeld

20. februar 2010

linemus

Line - som nyder en fantastisk weekend i selskab med min store søn, mens Nanna er hos mormor, Signe er hos bedstemor og far er til fest. Vi har både spillet æggespil, junior matador og spist hotdogs, og til aften skal vi have pandekager. Hold op, hvor er det længe siden, jeg har haft tid til 100% at tage mig af ham uden liiige at skulle alt muligt andet samtidig eller være utålmodig og sur Og aftenen står på computertid til mig! Det kan da ikke blive bedre

Anmeld

20. februar 2010

Kaufie

Mette, bager og...smager..... Skal have brød med på arbejde mandag og håber på at lave en imponadekage....Men ved ikke helt hvordan den skal pyntes - tænker grønt græs med blomster.....

Anmeld

20. februar 2010

Kaufie

Mette - er i øvrigt sneet inde..... Så eftermiddagen, der ellers skulle være brugt i svigermekanikkens navn står nu i chokoladekage, skildpaddecreme og frosting....

Anmeld

20. februar 2010

ivfmarie

Helle30 skriver:

- Og som tænker på, om nordjyderne nu er blevet rystet lidt mere sammen. Fniiis

nord- vest-jyderne, om jeg må be'... ingen rystelser her...

Anmeld

20. februar 2010

ivfmarie

Marie - pimper gårsdagens left-over rødvin i lange underbukser mens jeg råber af ungerne... Hvor blev overskudskvinden af?

Anmeld

20. februar 2010

Grynt

Er lykkelig græsenke hele weekenden og har brugt lidt tid på at sidde at sy en tunika til Freja. I aften skal ungerne og jeg æde os igennem snoller, chips og cola  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. februar 2010

Loggidut

ahhhhh...så overgiver jeg mig til den her tråd! ville ellers ikke...hmmmmmp

Loggi, som sidder og nyder at hun fik så inderligt ret, mens manden laver aftensmad!

Anmeld

20. februar 2010

Siber

Grynt/Tina skriver:

Er lykkelig græsenke hele weekenden og har brugt lidt tid på at sidde at sy en tunika til Freja. I aften skal ungerne og jeg æde os igennem snoller, chips og cola  

Hvor er den fed og hvor er du dygtig

Hvor finder du mønstre henne?

Knus Siber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.