Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2009

ka li ja

linemus skriver:

Line - med dårlig samvittighed over at jeg er for dvask og doven til at tage ungerne med ud i det pragtfulde vejr

karina - som har været nødt til at tage ungerne med ud og gå i dag, bare for at få tiden til at gå inden de skulle hjem til far....

og som nyder freden lige nu, men savner ungerne alligevel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2009

ka li ja

birgittemarie skriver:

Birgitte - som har haft noget, der MÅ være veer i et døgn nu... Jeg kan bare ikke finde ud af, hvad man så stiller op med det. Vandafgang. Det ved man, hvad er.

er så spændt så spændt

Anmeld

15. november 2009

Tynen

Trine - Som synes det er lidt hårdt i tiden

Anmeld

15. november 2009

ka li ja

Tynen skriver:

Trine - Som synes det er lidt hårdt i tiden

hvorfor søde??

Anmeld

15. november 2009

Tynen

ka li ja skriver:

hvorfor søde??

Jeg er bare så træt og udkørt og trænger bare til en ordentlig nats søvn.. Stella kører det sgu lidt hårdt herhjemme med trodsalder og minussøvn til middag, aften og nat ..

Meeeen mon ikke jeg bliver lidt mindre vrøvlet når Stella er afsat ved mormor og morfar fra næste lørdag til søndag

Anmeld

15. november 2009

ka li ja

Tynen skriver:

Jeg er bare så træt og udkørt og trænger bare til en ordentlig nats søvn.. Stella kører det sgu lidt hårdt herhjemme med trodsalder og minussøvn til middag, aften og nat ..

Meeeen mon ikke jeg bliver lidt mindre vrøvlet når Stella er afsat ved mormor og morfar fra næste lørdag til søndag

ååhhh ja der er bare ikke noget værre end for lidt søvn.... og da slet ikke med de hidsige unger lige for tiden. mit pis bliver også bragt i kog gang på gang...

det bliver da dejligt lige at få hende afsat en dags tid så husk endlig at brug tiden på at sove! i hvert fald til middag om ikke andet

Anmeld

15. november 2009

linemus

Tynen skriver:

Åh, der er nu ikke noget så skønt som bedsteforældre - jeg har også lagt planer for svigermor for næste weekend, som hun lige skal invies i imorgen

Line - med 'en unge der skriger MOARR fordi den anden vil have vand (teamplayer)

Anmeld

15. november 2009

ka li ja

linemus skriver:

Åh, der er nu ikke noget så skønt som bedsteforældre - jeg har også lagt planer for svigermor for næste weekend, som hun lige skal invies i imorgen

Line - med 'en unge der skriger MOARR fordi den anden vil have vand (teamplayer)

lol hvor er de gode!!!!!

Anmeld

15. november 2009

Lise

Lise - lige lovlig grådlabil i disse dage...

Anmeld

15. november 2009

linemus

ka li ja skriver:

lol hvor er de gode!!!!!

Lol - det er Signe. Da jeg så kom derind sagde hun til Nanna: Såh, der er mor" og slog ud med armen :d

Line - over and out

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.