Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2009

linemus

Line - med dårlig samvittighed over at jeg er for dvask og doven til at tage ungerne med ud i det pragtfulde vejr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2009

Rasmine

Susan1978 skriver:

Susan som stadig er igang med kagemodelleringen..   - der var lige noget der skulle ordnes ind i mellem

hey og  som by the way også lige har smidt en bolledej i køleskabet..

Den der bolledej med havregryn?

Anmeld

15. november 2009

Rasmine

Mette - som har sovet max 3½ time, og som snart er off på endnu en døgnvagt. Men hey: limouturen, maden og vinen var fantastisk...

Anmeld

15. november 2009

Grynt

Tina - som har en mavesyg familie  Har sovet få timer i nat da sønnen vækkede mig og sagde han også havde ondt i maven. Lige pludselig på vej tilbage til hans seng brækker han sig..ud over det eneste stk gulvtæppe/løber vi har i hele huset (typisk &nbsp og ned i hans fars sko  senere på natten skal han åbentbart også på toilet og ja det er naturligvis mig der skal tørre røv kl kvart i kvalme i morges

GAAAAB

Anmeld

15. november 2009

birgittemarie

Nadia -som føler sig total lex efter at have dullet mig op til fest  
men som også er træt af at tisse ned af sig selv og i bukserne!!

Hvordan gik festen så? Kom du igennem aftenen uden at tisse på folks stole? (Det gjorde jeg ikke sidste gang, jeg var til fest og det var ikke nogen spøg at ringe dagen efter og bede dem vaske deres hynder, fordi jeg var død af grin på dem, hvilket i sagens natur forårsagede organsvigt af den helt store skuffe... ØV!)

Birgitte - som har haft noget, der MÅ være veer i et døgn nu... Jeg kan bare ikke finde ud af, hvad man så stiller op med det. Vandafgang. Det ved man, hvad er.

Anmeld

15. november 2009

Lise

birgittemarie skriver:

Birgitte - som har haft noget, der MÅ være veer i et døgn nu... Jeg kan bare ikke finde ud af, hvad man så stiller op med det. Vandafgang. Det ved man, hvad er.

Spændende!

Anmeld

15. november 2009

Susan1978

Mebach skriver:

Den der bolledej med havregryn?

jeps.. den har jeg dyrket 2 gange nu..

Anmeld

15. november 2009

birgittemarie

Lise skriver:

Spændende!

Tak for !

Anmeld

15. november 2009

ivfmarie

Marie - edderspændt på at høre mere fra BM!!

Anmeld

15. november 2009

Nadi

Hvordan gik festen så? Kom du igennem aftenen uden at tisse på folks stole? (Det gjorde jeg ikke sidste gang, jeg var til fest og det var ikke nogen spøg at ringe dagen efter og bede dem vaske deres hynder, fordi jeg var død af grin på dem, hvilket i sagens natur forårsagede organsvigt af den helt store skuffe... ØV!)

Jep jep det gjorde jeg  
Og festen var bare et hit! Jeg følte mig lex hele aftenen, og fik såå mange komplimenter for min fine mave. Maden var god (og vi får rester idag, MUMS), gæsterne var snaksagelige, selvskabslegen var sjov og vi var først hjemme kl 4. Så ja super god fest

Nadi -som er godt tilfreds med den nye plan for huset, selvom det lige kostede en tudetur at komme over.

Og hvor er det bare spændende BM, glæder mig til at høre mere  men ja du har ret, vandafgang dét ved man hvad er!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.