Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2009

Anja

Anja - som allerede NU keder sig ! Børnene er puttet og der er ro, manden er til møde og der er bare INGENTING i tv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2009

Millebasse

Camilla - som er træt af taksatorer som ikke svarer på ens mails og forsinker hele ombygningen!!!

Anmeld

17. november 2009

Tynen

Trine - Venter ihærdigt på DUM!

Anmeld

17. november 2009

Susan1978

Susan, som har brugt en del tid på job til at finde ud af hvem jeg skal stemme på... UPS... 

Anmeld

17. november 2009

Nadi

Nadia -som har fået sat et X, og er nu igang med at spise hjemmelavet spegepølse, og det kan lillepigen vist godt lide -der er ihvertfald fest i maven

Anmeld

17. november 2009

Rasmine

Mette - som undrer sig over om der mon findes specialsyede badedragter, med Barbie-facon-effekt?

Anmeld

17. november 2009

Nadi

Nadia -er et meget syrealistisk sted lige pt!!

Anmeld

17. november 2009

Rasmine

Nadi skriver:

Nadia -er et meget syrealistisk sted lige pt!!

HUH?????

Anmeld

17. november 2009

Lise

Lise - fanget af svinepesten! Tror det er den farlige, som ellers kun rammer mænd. Føler mig virkelig sløj... Har dog slæbt mig ud af sengen og til sofaen nu, efter at have overvejet det i fire timer, så helt slemt er det vel heller ikke.

Anmeld

17. november 2009

Nadi

Mebach skriver:

HUH?????

Nogle af mine venners statusopdateringer på FB har fået mig til at tro en af mine gode veninder på Handelsskolen desværre er død. Men jeg har ikke fået det bekræftet endnu, så er sådan lidt ked af det og samtidig tror jeg ikke helt på det!

Det er meget syrealistisk!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.