Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Grynt/Tina skriver: Tina - som kom i tanker om at det nu er 16 måneder siden jeg sidst røg en smøg...damn stolt af mig selv and still going strong
Tina - som kom i tanker om at det nu er 16 måneder siden jeg sidst røg en smøg...damn stolt af mig selv and still going strong
Også og til dig
Mette, røgfri i 4 år +/-
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Susan som lige har stillet chokoladekage med jordbærmouse og marabucreme i køleskabet... snart skal den smørres - og når EA er lagt i seng, så begynder jeg med kage figurerne..
Helle, som håber Susan har fondant nok - for jeg går nok i seng inden så længe.
Susan som stadig er igang med kagemodelleringen.. - der var lige noget der skulle ordnes ind i mellem
hey og som by the way også lige har smidt en bolledej i køleskabet..
Mette - Som har haft de ondeste plukkeveer hele natten, og som nu er på vej i IRL MG.... Selvom jeg synes at det ville være hyggeligere med en dag under dynen... Nå men jeg kan sove når jeg bliver gammel, afsti afsted med os!
Marie - stolt af Smallie og Grynt! Godt gået chikas, keep up the good work!
Marie - overrasket over manglende tømmermænd efter festen igår . Meeen jeg lader mig ikke narre - jeg ved de dukker lige når jeg mindst venter det!
Mette, der synes det er liiidt snyd at William vælger at sove helt til kl 6.40 når det endelig er mandens tur til at tage morgentjansen - den sidste uge har jeg været oppe kl 5 hver dag!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128