Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2010

Joan ( Smallie )

Joan der har haft en lorte nat fordi Anne har ondt i hendes små øre. Men det er også første gang hun er syg på 11 måneder så skal vel ikke klage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2010

Rasmine

Mette - som lige har skrevet en masse stryge-dymo ud, som skal stryges i ungernes tøj...

Mette 1204 aka kårnflækker aka Mor til Rasmus 0907 og Mille 0808 og som lige har vækket Lars 2706, som at der skal ud ow skovl snø!

Anmeld

31. januar 2010

Anja

Mebach skriver:

Mette - som lige har skrevet en masse stryge-dymo ud, som skal stryges i ungernes tøj...

Mette 1204 aka kårnflækker aka Mor til Rasmus 0907 og Mille 0808 og som lige har vækket Lars 2706, som at der skal ud ow skovl snø!

Er det en alm dymo ? Hvor køber man sådan noget bånd til dymo som kan bruges som strygemærker ??

Anmeld

31. januar 2010

Rasmine

Anja skriver:

Er det en alm dymo ? Hvor køber man sådan noget bånd til dymo som kan bruges som strygemærker ??

Det er faktisk ikke en Dymo, det er en Brother. Vidste bare ikke hvad jeg skulle skrive... "strygedippe?"

Har købt de strygelabels ved boghandlen. Fik "Brother'n" i julegave.

Mette - som tror at folk ved hvad Dymo er, men ikke Brother

Anmeld

31. januar 2010

Grynt

Grynt, som har lappet huller på knæene i div. bukser idag og syet en fin grøn kjole til Freja

Anmeld

31. januar 2010

Siber

Rikke - forbereder sig på at være græsenke igen igen de næste 4 dage. Loggistiken skal lige gå op, savner bedsteforældre til at passe,måske jeg skulle finde nogen reserve nogen eller sige mit job op

Anmeld

31. januar 2010

bette

ville ønske det var torsdag imorgen..
savner min mand....

http://lmtf.lilypie.com/l2Bvp1.png

Anmeld

31. januar 2010

ivfmarie

Marie - bare sur og gal.. helt uden grund. Og hvor fanden er den sure smiley nu!!

Anmeld

1. februar 2010

Anja

Anja  - som har en grim halsbetændelse og er hjemme med 3 syge unger, men som stadig kan finde noget positivt ved denne morgen, da Elias for 3. nat i træk har sovet uden ble og vågnet i en tør seng  - det begynder at ligne et mønster !

Anmeld

1. februar 2010

Rasmine

Bacon - undrer sig over stilheden her på siden , og som skal til frisør idag og kursus i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.