Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2010

Louise mortil4

Louise - netop hjem vendt efter en rask trave tur på 5 km for at aflevere unger og komme hjem igen. Med godt gang i fyret, så der kan blive dejlig varmt, det fryser jo også kun 12.4 grader håber det bliver bedre nu solen er kommet frem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2010

..

Rikke - syg.. Fik et ildebefindende i morges da jeg skiftede Mikas, måtte skynde mig at sætte mig ned på gulvet. Følte jeg skulle kaste op og at jeg var ved at besvime. Heldigvis kom Martin hurtigt hjem, blev ret bange

Anmeld

26. januar 2010

Lene76

Macrolf skriver:

Rikke - syg.. Fik et ildebefindende i morges da jeg skiftede Mikas, måtte skynde mig at sætte mig ned på gulvet. Følte jeg skulle kaste op og at jeg var ved at besvime. Heldigvis kom Martin hurtigt hjem, blev ret bange

ej Rikke hvordan har du det så nu???

Lene- som glæder sig til en svedig spinningtime senere idag..... for f det er kold udenfor

Anmeld

26. januar 2010

ivfmarie

Marie - nyder en nybagt bolle og en varm kop kaffe inden dagens gøremål atter optages

Anmeld

26. januar 2010

..

Lene76 skriver:

ej Rikke hvordan har du det så nu???

Lene- som glæder sig til en svedig spinningtime senere idag..... for f det er kold udenfor

Har det heldigvis meget bedre end i morges.. Men ikke rigtigt godt. Min dejlige mand har heldigvis taget en fridag og er hjemme for at nurce om mig og passe ungerne

Anmeld

26. januar 2010

Anja

Anja   - nu ikke på arbejde, men hjemme med en syg datter - øv

Anmeld

26. januar 2010

Millebasse

Camilla - nyder sin skønne datter

Anmeld

26. januar 2010

Tut

Millebasse skriver:

Camilla - nyder sin skønne datter

Åh hvor skønt.... endnu en gang tillykke med hende

Anmeld

26. januar 2010

Susan1978

smitter børnene med alle mine grøntsager..   mor jeg vil også ha sådan en tallerken sagde Ea før da hun så min frokost tallerken og det skulle hun da ha. 

skal til tandlæge om lidt..

Anmeld

26. januar 2010

Nadi

Nadi - ligger under dynen på sofaen sammen med en noget forkølet Oliver.

Håber Rikke er okay igen, det lyder bare væmmeligt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.