Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Louise - netop hjem vendt efter en rask trave tur på 5 km for at aflevere unger og komme hjem igen. Med godt gang i fyret, så der kan blive dejlig varmt, det fryser jo også kun 12.4 grader håber det bliver bedre nu solen er kommet frem.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Macrolf skriver: Rikke - syg.. Fik et ildebefindende i morges da jeg skiftede Mikas, måtte skynde mig at sætte mig ned på gulvet. Følte jeg skulle kaste op og at jeg var ved at besvime. Heldigvis kom Martin hurtigt hjem, blev ret bange
Rikke - syg.. Fik et ildebefindende i morges da jeg skiftede Mikas, måtte skynde mig at sætte mig ned på gulvet. Følte jeg skulle kaste op og at jeg var ved at besvime. Heldigvis kom Martin hurtigt hjem, blev ret bange
ej Rikke hvordan har du det så nu???
Lene- som glæder sig til en svedig spinningtime senere idag..... for f det er kold udenfor
Marie - nyder en nybagt bolle og en varm kop kaffe inden dagens gøremål atter optages
Lene76 skriver: ej Rikke hvordan har du det så nu??? Lene- som glæder sig til en svedig spinningtime senere idag..... for f det er kold udenfor
Anja - nu ikke på arbejde, men hjemme med en syg datter - øv
Camilla - nyder sin skønne datter
Millebasse skriver: Camilla - nyder sin skønne datter
Åh hvor skønt.... endnu en gang tillykke med hende
smitter børnene med alle mine grøntsager.. mor jeg vil også ha sådan en tallerken sagde Ea før da hun så min frokost tallerken og det skulle hun da ha.
skal til tandlæge om lidt..
Nadi - ligger under dynen på sofaen sammen med en noget forkølet Oliver.
Håber Rikke er okay igen, det lyder bare væmmeligt!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128