Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2010

Lise

Lise - tror mand og barn er faldet i søvn arm-i-arm (SÅ er der ro )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2010

Susan1978

Susan som nok har skudt sig selv bagi ved at give ungene lov at sove i soveværelset..... (far er på skiferie, så det er dejligt at have dem tæt på.)

som har lyst til at være kreativ, men synes der er så mange gøremål som også skal nås.. tøj der skal lægges sammen, tasker der skal pakkes, lægges tøj frem osv osv..

som har en datter der er syg med feber.. gad vide hvad det blir til.. men det er jo typisk når man er alene med ungerne...

med en Emil der har smurt mine skindhandsker ind i remulade og det indeni...   yyaiiiks

Anmeld

24. januar 2010

Nadi

Nadi, hvis mand snart henter en toms guldkaramel isvaffel

Anmeld

24. januar 2010

Tynen

Trine - Træt af at rydde op

Anmeld

24. januar 2010

heaven

Tynen skriver:

Trine - Træt af at rydde op

hehe, du kan sgu da ikke blive ved at rydde op?? Synes du har skrevet det 117 gange nu, hihi..... du er måske aldrig kommet igang?

Jannie - har en dejlig weekend

Anmeld

24. januar 2010

Tynen

heaven skriver:

hehe, du kan sgu da ikke blive ved at rydde op?? Synes du har skrevet det 117 gange nu, hihi..... du er måske aldrig kommet igang?

Jannie - har en dejlig weekend

Skal vi ikke bare sige at luften gik lidt af ballonen da alle kasserne fra kælderen var blevet slæbt op og pakket ud.. Såe.. Nu står det bare og stirrer på mig, mens jeg prøver at gemme mig diskret bag skærmen så jeg ikke kan se det

Anmeld

24. januar 2010

Lene76

Lene- der godt ku bruge en fridag imorgen  helt uden børn el mand trænger til bare at lave ingenting........

Anmeld

24. januar 2010

heaven

Skal vi ikke bare sige at luften gik lidt af ballonen da alle kasserne fra kælderen var blevet slæbt op og pakket ud.. Såe.. Nu står det bare og stirrer på mig, mens jeg prøver at gemme mig diskret bag skærmen så jeg ikke kan se det

hehe, sådan lidt strudsagtig??? Hehe, det kender jeg godt..... her er det bare vinduerne jeg forsøger at undgå... Måske skulle man selv overveje at tage badeværelsesrengøringen, og så sætte rengøringskonen på vidnuesopgaven???

Jannie

Anmeld

24. januar 2010

Tynen

hehe, sådan lidt strudsagtig??? Hehe, det kender jeg godt..... her er det bare vinduerne jeg forsøger at undgå... Måske skulle man selv overveje at tage badeværelsesrengøringen, og så sætte rengøringskonen på vidnuesopgaven???

Jannie

Wauw! Har I rengøringskone?
Eller er det manden du snakker om?

Gad dælme godt vi havde råd til sådan en.. Det kunne være top notch!

Anmeld

24. januar 2010

heaven

Wauw! Har I rengøringskone?
Eller er det manden du snakker om?

Gad dælme godt vi havde råd til sådan en.. Det kunne være top notch!

jep det har vi, og jeg fatter ikke jeg ikke har haft det tidligere.... det er så meget guld - så kommer man hjem der fredag eftermiddag til en skinnende og velduftende hytte - I LOVE IT!!! man skal ikke farer rundt i weekenden med kost og spand, og man behøver ikke at panikke over hvordan toilettet nu ser ud, hvis der kommer uventede gæster..... og hun er ikke dyr - jeg har jo alt ryddet op, og hun komcentrerer sig primært om køkken, stue og bad - 2 timer, og alt skinner - prøv det.

Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.