Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nadi -syg dårlig og ikke rigtig rask, det samme gælder fo rmand og yngel
Og som by the way IKKE fik en Toms guldkaramel isvaffel igår, fordi manden pludselig ombestemte sig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nadi skriver: Nadi -syg dårlig og ikke rigtig rask, det samme gælder fo rmand og yngel Og som by the way IKKE fik en Toms guldkaramel isvaffel igår, fordi manden pludselig ombestemte sig
bette skriver: eeeejjj hvad er det nu for noget.. det kunne han da godt have gjort.. god bedring søde
eeeejjj hvad er det nu for noget.. det kunne han da godt have gjort.. god bedring søde
Nej det endte sgu også med en laaang diskution, var der nogle som sagde hormonella
Lene- som glæder sig til hendes mand kommer hjem om lidt......
sender osse lige lidt veestøv til nadi så prinsessen snart kan komme ud....... hep hep
som igen spiser tilladte banan/choko muffins og nyder en ekstrem kold zero...
hey og som igen har vand i alle haner.. nedern når lortet fryser til.
Trine - Tager sgu bilen i MG idag.. Jeg skal ikke nyde noget af at gå de 3 km. i minus 17 grader
Lise - Hjemme med undervognsondt. Ligger i sengen og lytter til polakker gøre mit hus rent
Anja - sidder på job og skal rette matematikopgaver, har ondt i halsen og har det generelt dårligt, men har heldigvis fri kl 12 - så jeg satser på et par timer hjemme på sofaen inden jeg henter ungerne efter de har sovet til middag
AG - med tilfrosset vandhane på badeværelset... men who cares... på vej til Lalandia.. YAY!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128