Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2010

Tynen

Trine - Med mor der åbenbart har været inde og tømme hele H&M´s Hello Kitty-afdeling
Ehm.... Tak, det skulle du da VIRKELIG ikke have gjort

(I det mindste er Stella nu svært tilfreds med at være iklædt den lede kat fra inderst til yderst nu)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2010

Tynen

Så tager vi da lige svar nr. 1500

Anmeld

16. januar 2010

Stumpen

Tynen skriver:

Arhjjjjjj! Den er da så keeedelig
Der er jo slet ikke det der hvide stads i man bliver så fe´ af

og det virker

Anmeld

16. januar 2010

Lise

Lise - har været ude og spise brunch med veninde, og inden vi fik set os om var der gået FEM timer  Det var ski' hyggeligt!

Anmeld

16. januar 2010

Tynen

Stumpen skriver:

og det virker

Nå, du er også en kender

Anmeld

16. januar 2010

birgittemarie

Tynen skriver:

Trine - Med mor der åbenbart har været inde og tømme hele H&M´s Hello Kitty-afdeling
Ehm.... Tak, det skulle du da VIRKELIG ikke have gjort

(I det mindste er Stella nu svært tilfreds med at være iklædt den lede kat fra inderst til yderst nu)

Hahahahaha, kondolerer!

Har overvejet at oprette en tråd til, hvad man stiller op med alle disse velmente, men desværre frygteligt uvelkomne gaver. Det kan jo ikke være rimeligt, at man skal have og bruge alt muligt, man ikke har lyst til...

Det seneste jeg lige kommer i tanker om, vi har fået er en KÆMPE trambolin, som nu står og fylder halvdelen af min systue i kælderen. Og det var jo så sødt af dem, der syntes, ungerne skulle have sådan én i julegave, men... Hvad gør man?

Og den kat er virkelig LED. Min mor er på Disney prinsesserne... Heller ingen fornøjelse.

Anmeld

16. januar 2010

Anja

birgittemarie skriver:

Hahahahaha, kondolerer!

Har overvejet at oprette en tråd til, hvad man stiller op med alle disse velmente, men desværre frygteligt uvelkomne gaver. Det kan jo ikke være rimeligt, at man skal have og bruge alt muligt, man ikke har lyst til...

Det seneste jeg lige kommer i tanker om, vi har fået er en KÆMPE trambolin, som nu står og fylder halvdelen af min systue i kælderen. Og det var jo så sødt af dem, der syntes, ungerne skulle have sådan én i julegave, men... Hvad gør man?

Og den kat er virkelig LED. Min mor er på Disney prinsesserne... Heller ingen fornøjelse.

Må indrømme at ting vi ikke gider have i huset, eller "grimt" tøj som vi får foræret til ungerne bliver byttet (hvis muligt) eller ryger ud.

Anmeld

16. januar 2010

Tynen

Anja skriver:

Må indrømme at ting vi ikke gider have i huset, eller "grimt" tøj som vi får foræret til ungerne bliver byttet (hvis muligt) eller ryger ud.

Jeg plejer at smide det i Mødrehjælpen.. Men nu har ungen (Og mutter) sørget for at afmærke samtlige underbukser, mokasiner, gymnastikdragter, sokker, hårpynt, drikkedunke og taske og går IKKE ud fra at Stella medvilligt indgår byttehandel så for husfredens skyld må jeg bide den lede Halløj Kat i mig et par år endnu  

Anmeld

16. januar 2010

bette

heidi med søn der lige har tisset på katten.... suk

ved ik lige hvad der sker.. han pejede ellers at løbe rundt uden ble på men lige i tiden tisser han bare over det hele istedet for i potten.

Anmeld

16. januar 2010

heaven

bette skriver:

heidi med søn der lige har tisset på katten.... suk

ved ik lige hvad der sker.. han pejede ellers at løbe rundt uden ble på men lige i tiden tisser han bare over det hele istedet for i potten.

ej - det har han bare ikk gjort????

hehe, det er sgu lidt sjovt.... men synd for det stakkels kræ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.