Ja, man undres...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2009

Rasmine

Klock skriver:

Nej det gør jeg faktisk ikke... Det kan godt være i synes det er sjovt at lave en "trold" men, jeg kan ikke se det sjove i det...

Beklager!

Nu skal du ikke lave en Trold igen pga. dette!
(1000000 gange sorry, KUNNE bare ikke lade være)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2009

Lise

Jeg kan ikke helt finde ud af hvad jeg skal svare her - eller hvordan jeg skal svare...

Altså, jeg har perioder hvor jeg svarer på alt, og så er der perioder hvor jeg læser alle indlæg, men sjældent aner hvad hulan jeg skal svare...og så ender det bare med at jeg er en af de 50 der har set tråden, men ikke smidt et svar eller "har været her smiley".

Men det er sgu da træls når man selv smider et indlæg, man synes der fortjener et svar, og der ikke rigtigt kommer nogen... den følelse sad jeg med den anden dag, da jeg fortalte om min deltidssygemelding - ingen reaktion. Men så må jeg gå ud fra at folk enten er ligeglade, eller, som jeg selv, har perioder hvor de ikke har tid eller overskud til at svare - eller bare noget at sige til det. Selvom det sjældent betyder at man er ligeglad..

Anmeld

7. november 2009

Tynen

Klock skriver:

Nej det gør jeg faktisk ikke... Det kan godt være i synes det er sjovt at lave en "trold" men, jeg kan ikke se det sjove i det...

Swwy, at jeg blander mig, men bliver bare lige nødt til at smide en lille comment

Det behøver altså ikke være nedladende, ondt eller provokerende ment, hvis det er det du tror. Men fair nok at du ikke synes det er sjovt. Tror bare ikke du skal tage det så tungt

Det er vel bare noget man kalder en situation ligesom at "lave en Sloggi - Ikke ane man var gravid", "lave en Tynen (som en skrev engang)  Altså få/lave en upsér"  osv.

Anywho.. Ville bare lige smide et lille besyv.
Good day!
/Trine

Anmeld

7. november 2009

Muffinmus

ivfmarie skriver:

årh hold da op din sure gamel dame!

Betyder det så meget for dig at vide om det er læst og forstået?

Det er da bare SÅÅÅÅ fedt for dig at du er glad for det nye job! Og det vil jeg da også gerne skrive.

Men når der kun lige er et par minutter til at fyre svar af i - ja så valgte jeg lige at sende en varm tanke til AG..

Nu vælger jeg så at svare dig midt i "Vild med dans", for jeg vil jo ikke risikere at du laver en "trold" og smutter fra os. 

Dit indlæg er læst...

God aften til dig min ven

enig....

æst og forstået og synes det var fedt, men tiden var knap og så må man jo vælge.-)

Anmeld

7. november 2009

Siber

Det er sku ikke mange dage man skal være uden internet, før der er gang i gaden.

Men vil bare lige sige at jeg har set det, men ikke orker at kommentere. Har lige 5 min. Johanna har influenza, og ja det har fandema også...................øv

Knus til jer alle

Siber

Anmeld

7. november 2009

Nadi

Hvis jeg skulle blive børnehavesur over de gange jeg har smidt et indlæg som er blevet læst MANGE gange, hvor jeg har får nul til få svar, så kunne jeg sgu ikke lavet andet!! Enten er det bare mig der er kedelig eller også så har folk bare ikke lige en mening om det pågældene emne på det tidspunkt de læser det.

Jeg læser tit et indlæg og bruger så lidt tid på at vende mit svar i hovedet inden jeg skriver noget. Andre gange er det jeg ville skrive blevet skrevet, og så gider jeg ikke bare gentage. Eller også har jeg ikke andet at sige en thumbs-up eller godt gået, og er bange for at det bliver misforstået som at være ligeglad, fordi man ikke har noget dybsindigt at sige. Og til tider har det resulteret i at jeg undlader at svare.

Men jeg synes også det er fedt med dit nye job, og TUSIND gange tillykke med det

Anmeld

8. november 2009

Susan1978

læst og taget til efteretning.

Anmeld

8. november 2009

Kaufie

Susan1978 skriver:

læst og taget til efteretning.

same..... skal lige lave ansøgning - visse ting er bare vigtigere....swwy....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.