Ja, man undres...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2009

ivfmarie

Mebach skriver:

Ja Marie, det gør det jo så åbenbart!

Synes vi har talt en del om at sørge for at svare hinanden for at gruppen ikke går HELT i opløsning.

Har faktisk tænkt på at lave en Trold, dog uden at slette min profil helt!

Til hvilken nytte?

Du må ikke misforstå mig!

Er det for at "straffe" os for ikke svare dig, eller hva?

Nogen dage har jeg god tid til at læse og svare alle indlæg, andre dage har jeg 30 sekunder. Jeg NÆGTER at have dårlig samvittighed over ikke at svare eller læse alle indlæg - det er mit liv for kort til.

Jeg forventer ikke at folk svarer på mine indlæg, og jeg vil hellere have ét "gennemtænkt" svar, end 20 "læst og forstået"-svar.
Ofte venter jeg faktisk med at svare på et indlæg indtil jeg har tænkt mit svar lidt igennem, netop fordi jeg føler at folk har "fortjent" at få et "ordentligt" svar. Faktisk har jeg nu brugt det meste af en halv time på at skrive dette - og aligevel er jeg ikke sikker på at det er lykkedes mig at få det formuleret så det ikke bliver misforstået ..
Måske skulle jeg bare stoppe nu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2009

Rasmine

ivfmarie skriver:

Til hvilken nytte?

Du må ikke misforstå mig!

Er det for at "straffe" os for ikke svare dig, eller hva?

Nogen dage har jeg god tid til at læse og svare alle indlæg, andre dage har jeg 30 sekunder. Jeg NÆGTER at have dårlig samvittighed over ikke at svare eller læse alle indlæg - det er mit liv for kort til.

Jeg forventer ikke at folk svarer på mine indlæg, og jeg vil hellere have ét "gennemtænkt" svar, end 20 "læst og forstået"-svar.
Ofte venter jeg faktisk med at svare på et indlæg indtil jeg har tænkt mit svar lidt igennem, netop fordi jeg føler at folk har "fortjent" at få et "ordentligt" svar. Faktisk har jeg nu brugt det meste af en halv time på at skrive dette - og aligevel er jeg ikke sikker på at det er lykkedes mig at få det formuleret så det ikke bliver misforstået ..
Måske skulle jeg bare stoppe nu...

Nej, ingen straf absolut!

Men jeg gider bare ikke sidde her for ingenting.

Seriøst Marie, kan du ikke huske de gange vi har talt om at gruppen vist var ved at gå i opløsning?

Der er da ikke noget at sige til at folk mister lysten, hvis ingen siger noget?

Og som jeg har sagt, så svarer jeg som regel ikke hvis ikke jeg har noget at sige til emnet, men jeg vil da altid have noget at sige til en solstråle historie, eller det modsatte!

Anmeld

6. november 2009

ivfmarie

Jeg har også altid noget at sige - jeg har bare ikke altid tid til at svare ...

Anmeld

6. november 2009

Rasmine

ivfmarie skriver:

Jeg har også altid noget at sige - jeg har bare ikke altid tid til at svare ...

Godt så.

Men kan du forstå min frustration?

Over 50 visninger, og 3 svar?

Og som AG siger, så er der nok mange som bare laver en sniger på juli.

Men det ER da nederen at smide et positivt indlæg, som så bliver negligeret? Er der noget at sige til at man så tænker "Gode gamle Jante" skal dælme ikke stikke næsen for langt frem i disse krisetider?

Anmeld

6. november 2009

Tynen

Jeg forstår godt (Kodt??) din frustration.
Det er jo netop det der er blevet diskuteret et par gange.. Altså de manglende svar og gruppens overlevelse.
Man kan desværre ikke tvinge folk til at blive - eller svare, for den sags skyld - men det er jo nok desværre den vej det går.

Synes selv jeg er rimelig heftig med besvarelser, men jeg må også tilstå at jeg ikke har fået svaret idag (Men det er nu over hele linien og ikke bare i dit indlæg    )
Plejer at lave indlægs-kavalkade eller diarré om du vil, når tiden melder sig.

Jeg tænker ikke "jantelov", hvis man oprettter et positivt indlæg og nærmest ingen svar får - Synes mere man bliver lidt ØV! og mister lysten til at skrive om de små ting (Der er ret så store når man går på barsel   ) der er med til at kvikke hverdagen op.

Bla bla bla.. Det bliver rodet og med en ret så brat slutning..
Jeg trænger bare til en bette lur nu  

Trine - I den grad off nu!

Anmeld

6. november 2009

BK

Mebach skriver:

Ja Marie, det gør det jo så åbenbart!

Synes vi har talt en del om at sørge for at svare hinanden for at gruppen ikke går HELT i opløsning.

Har faktisk tænkt på at lave en Trold, dog uden at slette min profil helt!

Er det en henvisning til mig???

Anmeld

6. november 2009

Rasmine

Klock skriver:

Er det en henvisning til mig???

Dunno? Spørg Marie, det var hende der startede.

(mangler en smiley-pegefinger)

Anmeld

6. november 2009

BK

Mebach skriver:

Dunno? Spørg Marie, det var hende der startede.

(mangler en smiley-pegefinger)

Ja men nu spurgte jeg dig... og du svarede tilbage...

Anmeld

6. november 2009

Rasmine

Klock skriver:

Ja men nu spurgte jeg dig... og du svarede tilbage...

Jeg fornemmer du ikke ser ironien i det?

Anmeld

6. november 2009

BK

Mebach skriver:

Jeg fornemmer du ikke ser ironien i det?

Nej det gør jeg faktisk ikke... Det kan godt være i synes det er sjovt at lave en "trold" men, jeg kan ikke se det sjove i det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.