Ja, man undres...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.268 visninger
27 svar
0 synes godt om
6. november 2009

Rasmine

over at gode gamle Jante åbenbart også hersker i denne gruppe.

Mit "Kan ikke få armene ned..." indlæg er læst mere end 50 gange, og 3 svar kan det blive til!

Jeg beklager virkelig at jeg ikke har noget trist at lukke ud idag!

Jeg er egentlig ret skuffet!

Men til de 3 som har svaret: 1000 tak for Jeres svar!

Kan I alle sammen have en rigtig dejlig anti-jante-weekend!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2009

Marco2

Hey mcb.

Har læst det, men har lige haft tankerne et andet sted. Men fedt at dit nye job er lækkert. Og er pissemisundelig på at du skal ud og gi' den gaz med tøzzerne til LeFreak.

Men tror nu at der er mange "uvedkommende" der har juligruppen på deres forside. Hvofor kan man da undres dybt over at de synes det er fedt at snage i vores liv...

AG

Anmeld

6. november 2009

Rasmine

Marco2 skriver:

Hey mcb.

Har læst det, men har lige haft tankerne et andet sted. Men fedt at dit nye job er lækkert. Og er pissemisundelig på at du skal ud og gi' den gaz med tøzzerne til LeFreak.

Men tror nu at der er mange "uvedkommende" der har juligruppen på deres forside. Hvofor kan man da undres dybt over at de synes det er fedt at snage i vores liv...

AG

Jeg ved godt at folk sikkert har andet at tænke på, især du og Kaufie feks.

Og ja, du har sikkert ret i at mange UVEDKOMMENDE snager på vores side, man fatter jo ikke de gider, men samtidig må det være en reminder til de virkelige juli damer om at tænke over hvad de skriver.

Men jeg blev fanme SÅÅÅÅ skuffet over de sølle svar, for en gangs skyld synes jeg at jeg havde noget positivt at bidrage med (udover det sædvanlige ævl)

Har man ikke tid, så smid da bare et "SET"-note, eller en

Synes da selv jeg er nogenlunde til lige at smide en kommentar til det jeg har en mening eller erfaring med.

Tak for svar, AG!

Anmeld

6. november 2009

Marco2

jeg ku'også ha' smidt en ELG, men den er jo nok Tunis' varemærke

Anmeld

6. november 2009

ivfmarie

årh hold da op din sure gamel dame!

Betyder det så meget for dig at vide om det er læst og forstået?

Det er da bare SÅÅÅÅ fedt for dig at du er glad for det nye job! Og det vil jeg da også gerne skrive.

Men når der kun lige er et par minutter til at fyre svar af i - ja så valgte jeg lige at sende en varm tanke til AG..

Nu vælger jeg så at svare dig midt i "Vild med dans", for jeg vil jo ikke risikere at du laver en "trold" og smutter fra os. 

Dit indlæg er læst...

God aften til dig min ven

Anmeld

6. november 2009

Hyner

Mebach skriver:

over at gode gamle Jante åbenbart også hersker i denne gruppe.

Mit "Kan ikke få armene ned..." indlæg er læst mere end 50 gange, og 3 svar kan det blive til!

Jeg beklager virkelig at jeg ikke har noget trist at lukke ud idag!

Jeg er egentlig ret skuffet!

Men til de 3 som har svaret: 1000 tak for Jeres svar!

Kan I alle sammen have en rigtig dejlig anti-jante-weekend!

Der må jeg så lige indrømme at jeg er ikke nået til dit indlæg endnu... Jeg flakker rundt i cyberspace mens jeg ser vild med dans og nusser hunden og drikker min the.....

Sorry du men jeg skal nok være der....

Anmeld

6. november 2009

Rasmine

ivfmarie skriver:

årh hold da op din sure gamel dame!

Betyder det så meget for dig at vide om det er læst og forstået?

Det er da bare SÅÅÅÅ fedt for dig at du er glad for det nye job! Og det vil jeg da også gerne skrive.

Men når der kun lige er et par minutter til at fyre svar af i - ja så valgte jeg lige at sende en varm tanke til AG..

Nu vælger jeg så at svare dig midt i "Vild med dans", for jeg vil jo ikke risikere at du laver en "trold" og smutter fra os. 

Dit indlæg er læst...

God aften til dig min ven

Ja Marie, det gør det jo så åbenbart!

Synes vi har talt en del om at sørge for at svare hinanden for at gruppen ikke går HELT i opløsning.

Har faktisk tænkt på at lave en Trold, dog uden at slette min profil helt!

Anmeld

6. november 2009

BK

Bacon jeg kan kun give dig ret, men sådan har vi andre det squ også engang i mellem... Man laver et indlæg, det kan godt være at det ind i mellem er lidt ligegyldigt... Men alligevel... folk svarer tit og ofte ikke, jeg er begyndt at være ligeglad, det er nok også derfor jeg ikke laver så mange indlæg mere...

Anmeld

6. november 2009

heaven

Klock skriver:

Bacon jeg kan kun give dig ret, men sådan har vi andre det squ også engang i mellem... Man laver et indlæg, det kan godt være at det ind i mellem er lidt ligegyldigt... Men alligevel... folk svarer tit og ofte ikke, jeg er begyndt at være ligeglad, det er nok også derfor jeg ikke laver så mange indlæg mere...

kan kun sige - welcome to my world.....

Jannie

Anmeld

6. november 2009

Rasmine

Klock skriver:

Ja, man bliver lidt ligeglad!

Det er pisse ærgerligt det er sådan!

Og HELT SERIØST, jeg svarer på det jeg føler jeg har noget at sige noget til, og ikke HVEM der har oprettet indlægget.

Men fremover tror jeg da jeg vil smide en smiley i de indlæg jeg læser, men hvor jeg ikke har noget at sige! Så kan folk da se jeg har læst det, men ikke HAR noget fornuftigt at sige!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.