Ingen symptomer :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2009

ivfmarie

Marco2 skriver:

Hej piger.

Tak for alle de krydsede fingre, knusene og tankerne.

Nu er vi endelig kommet hjen fra Skejby og min fornemmelse holdt stik. Så jeg kender min krop. Der var ikke noget foster i sækken, og min krop er selv igang med at udstøde resterne. Men idet de ikke ku' se noget foster, sker det rutinemæssigt at man så skal undersøges for en graviditet udenfor livmoderen. Så jeg fik taget en blodprøve og skal så derud igen på tirsdag for at tjekke at min HCG er faldet som det skal.

Så det var det for denne gang. Hvor vidt vi skal prøve igen er jeg lidt usikker på. Men jeg er overraskende nøgtern omkring det hele. 

Nu er vi alle 3 trukket i nattøjet, dyner og puder er hentet ned i stuen, slikket er fundet frem og der er tændt for "Vild med Dans" så nu skal der stor-hygges.

Knus til Jer alle.

Åhhh søde Ag!! Det gør mig virkelig ondt at læse... virkelig ondt!

Jeg ved slet ikke hvad jeg kan sige.. Jeg håber for jer at I har mod på at prøve igen.. I virker som et par mennesker der skabt til at være forældre til to.  Måske var lille my bare ikke helt klar til at flytte ind endnu? Jeg er sikker på at den kommer når den er klar!

Knus og tanker til dig og din familie!

Marie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2009

Hyner

Jeg gartulere, jeg ved ikke hvad jeg ellers skal skrive, andet end jeg tænker på dig og din familie...... Og jeg beundre din måde at tackle det på. Det er i slet ikke tjent med.

Kram og tanker Henriette

Anmeld

6. november 2009

birgittemarie

Åhr nej sgu da også. Det er jeg virkelig ked af at læse.

Jeg håber den lille kommer tilbage til din mave snart.

Knus Birgitte

Anmeld

7. november 2009

Tikki

Åh nej for en træls træls besked. Jeg har mistet ordet - kæmpe krammer til dig. Øv øv øv pis!

Anmeld

7. november 2009

Lise

Det er jeg ked af at høre  Håber den snart er der for jer...

Anmeld

7. november 2009

Kaufie

Sådan noget hø.....

Men til forskel fra første gang har I nu Emily - det gør en stor forskel, selvom det gør ondt at miste. Jeg håber I kommer gennem den næste tid med støtte fra hinanden og at I snart er klar på at prøve igen.

Anmeld

7. november 2009

Susan1978

Verdens største krammer til dig og din familie AG, kæft jeg synes nogle gange at verden bare er umådelig uretfærdig.

Anmeld

7. november 2009

Muffinmus

er ked at din fornemmelse holdt stik..pokkers også med den 6 sans....

Men op på hesten igen, selvfølgelig skal prøve igen og garanteret du bliver gravid igen inden marts og alt går super godt.

Kroppen er jo tit gearet til en graviditet efter en SA, aner ikke hvorfor.

Efter min Ma gik der laaang tid, men kan du ikke huske jeg blev gravid liiige efter min SA, nåede ikke engang første mens?? testede med ÆL, fangede ægget og vupti, ud kom Victoria.

Så op på hesten igen og knald der ud af, det skal nok gå godt næste gang.

Jeg har selv accepteret at med en MA før William og en SA før Victoria, ja så skal jeg sikkert igennem endnu en SA/MA hvis vi skal have nr 3...men det tager jeg med selv om det eren lorte oplvelse uden lige.

Håber det går for jer.

Anmeld

7. november 2009

Siber

Åh søde AG

Jeg sender de største krammer til dig og din fam.

Knus og tanker

Siber

Anmeld

7. november 2009

bette

er jeg ked af at høre ag.. virkelig ikke spor morsomt at stå og have mistet..

men som maria siger.... op på hesten igen.. det var sikkert bare ikke det barn i skulle have.. men det næste..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.