Ingen symptomer :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19.760 visninger
41 svar
0 synes godt om
5. november 2009

Marco2

Hej piger.

Jeg havde jo en MA inden Emily og det er derfor noget jeg tænker meget på. Jeg er nu i uge 7 og har absolut INGEN symptomer på at jeg er gravid.... Så jeg tænker jo igen på at den er gået til grunde allerede....

Med Emily havde jeg jo voldsom kvalme og andre symptomer, men nu føler jeg intet.

Ag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2009

Tut

Kan du ikke snakke med din læge om din nervøsitet, og høre om du kan blive henvist til en tidlig scanning.

For hvis du er i 7. uge nu så kan man jo se hjertet slå.

Vi betalte selv for tidlige scanninger i begge graviditeter, og det var SÅ dejligt at vide at der var en lille en derinde der var liv i.

Nu har jeg heldigvis ikke selv oplevet abort, men kan forestille mig at lettelsen ved at se et foster ved en tidlig scanning vil være større hvis man har oplevet en abort.

Knus Tut

Anmeld

5. november 2009

Muffinmus

Jeg betalte altså selv en scanning efter min MA FØR William og efter min SA INDEN Victoria og ingen penge har været givet SÅ godt ud for at se de små hjerter banke derinde...så det kan altså anbefales.

Anmeld

5. november 2009

Lene76

jeg havde hellere ik nogen symptomer da jeg vente Viktor men med mille der boede jeg nærmest på wcet

men som tut skriver prøv da og snak med din læge om du ik kan blive skannet... og hvis ik så er Rikke som har skanningklinikken i city vest helt vild go og sød.

Anmeld

5. november 2009

Kaufie

Jeg fik at vide, at jeg ved min næste graviditet kunne få en scanning omkring uge 7 - og ellers få tjekket at hcg stiger som det skal i de første uger vha blodprøver hos lægen. Det kan sygeplejerskerne jo klare, så man tager ikke lægernes tid.

Som de andre skriver: snak med lægen om din bekymring på baggrund af din tidligere MA - så vil jeg tro h*n vil sende dig til scanning.

Håber alt er som det skal

Anmeld

5. november 2009

Muffinmus

Kaufie skriver:

Jeg fik at vide, at jeg ved min næste graviditet kunne få en scanning omkring uge 7 - og ellers få tjekket at hcg stiger som det skal i de første uger vha blodprøver hos lægen. Det kan sygeplejerskerne jo klare, så man tager ikke lægernes tid.

Som de andre skriver: snak med lægen om din bekymring på baggrund af din tidligere MA - så vil jeg tro h*n vil sende dig til scanning.

Håber alt er som det skal

Nogle steder...men de fleste i Viborg siger nej, fordi så mange mister at de ikke kunne bestille andet end at sende folk til gratis scanninger.

Men kender et par der har været heldige..som sagt skullejeg selv betale da jeg fik af vide at det jo faktisk var helt normalt at miste i ny og næ...

Anmeld

5. november 2009

Kaufie

MariaE skriver:

Nogle steder...men de fleste i Viborg siger nej, fordi så mange mister at de ikke kunne bestille andet end at sende folk til gratis scanninger.

Men kender et par der har været heldige..som sagt skullejeg selv betale da jeg fik af vide at det jo faktisk var helt normalt at miste i ny og næ...

OK - måske er det også mest relevant hvis man lige har mistet - eller har mistet flere gange. Selvom nervøsiteten nok altid vil være der hvis man har prøvet det.

Anmeld

5. november 2009

Marco2

Jeg tor ikke på den med at lægen vil sende til tidlig scanning, for det var der overhovedet ikke tale om da jeg mistede sidste gang. Tror jeg ringer ud til Rikke ude i CityVest og får en tid. For vil ikke gå i flere uger med en der ikke er blevet til noget før kroppen selv begynder at udstøde den.

Men tusind tak for svar.

AG - mere og mere nervøs

Anmeld

5. november 2009

Lene76

Marco2 skriver:

Jeg tor ikke på den med at lægen vil sende til tidlig scanning, for det var der overhovedet ikke tale om da jeg mistede sidste gang. Tror jeg ringer ud til Rikke ude i CityVest og får en tid. For vil ikke gå i flere uger med en der ikke er blevet til noget før kroppen selv begynder at udstøde den.

Men tusind tak for svar.

AG - mere og mere nervøs

kender mange der ingen symptomer har haft se bare på sloggie som ik viste hun var i gravid med tif før var den 7 mdr  du ska da bare tænke på hvor fedt det er at du slipper for at "bo" på wcet

men nok en go ide for dig at du blir skannet alligevel for at få tanker hen på noget andet.

Anmeld

5. november 2009

Marco2

FUCK.

Har lige været på toilet, og nu bløder jeg.....

Så det er sgu slut for den her gang. Mine fornemmelser har holdt stik

AG - vred, skuffet, frustreret....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.