Ingen symptomer :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2009

Marco2

Kaufie skriver:

Jeg fik at vide, at jeg ved min næste graviditet kunne få en scanning omkring uge 7 - og ellers få tjekket at hcg stiger som det skal i de første uger vha blodprøver hos lægen. Det kan sygeplejerskerne jo klare, så man tager ikke lægernes tid.

Som de andre skriver: snak med lægen om din bekymring på baggrund af din tidligere MA - så vil jeg tro h*n vil sende dig til scanning.

Håber alt er som det skal

og forresten Kaufie.... havde vi 2 ikke en aftale?

At én gang var nok?

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2009

Kaufie

Marco2 skriver:

og forresten Kaufie.... havde vi 2 ikke en aftale?

At én gang var nok?

AG

Åhhh AG, jeg sidder sgu og hyler på dine vejne.... Det river lige der, hvor det stadig gør ondt.

En gang er sgu mere end nok - måsker ER meningen bare, at vi skal følges ad som med de store.

Det er noget pis - jeg for at det blot er bristede blodkar og at spiren spræller, men som du siger.... moderlig intuition......

Føler med dig.

Anmeld

6. november 2009

Marco2

Så har jeg været ved lægen som med det samme henviste til en scanning ude på Skejby. Så jeg får vished kl. 18.00...

AG

Anmeld

6. november 2009

Lise

Marco2 skriver:

Så har jeg været ved lægen som med det samme henviste til en scanning ude på Skejby. Så jeg får vished kl. 18.00...

AG

Anmeld

6. november 2009

Tynen

Kæreste AG!

Jeg sender dig mine bedste tanker og ønsker dig al held og lykke til scanningen kl. 1800!!

Jeg kan slet ikke skrive noget.. Tror slet ikke der er noget der kan trøste i den situation du befinder dig i nu

Held og lykke herfra!

/Trine

Anmeld

6. november 2009

Juniors mor

Herfra er der også masser af krydsede fingre  -og en masse tanker, håber der er gode nyheder kl 18.

fra Helle

Anmeld

6. november 2009

Anja

Håber alt er okay

Anmeld

6. november 2009

ivfmarie

fucking christ!! nu håber jer eddermame at du får gode nyheder i disse minutter!

Marie - tænker på dig

Anmeld

6. november 2009

Nadi

og  fra mig af!!

Anmeld

6. november 2009

Marco2

Hej piger.

Tak for alle de krydsede fingre, knusene og tankerne.

Nu er vi endelig kommet hjen fra Skejby og min fornemmelse holdt stik. Så jeg kender min krop. Der var ikke noget foster i sækken, og min krop er selv igang med at udstøde resterne. Men idet de ikke ku' se noget foster, sker det rutinemæssigt at man så skal undersøges for en graviditet udenfor livmoderen. Så jeg fik taget en blodprøve og skal så derud igen på tirsdag for at tjekke at min HCG er faldet som det skal.

Så det var det for denne gang. Hvor vidt vi skal prøve igen er jeg lidt usikker på. Men jeg er overraskende nøgtern omkring det hele. 

Nu er vi alle 3 trukket i nattøjet, dyner og puder er hentet ned i stuen, slikket er fundet frem og der er tændt for "Vild med Dans" så nu skal der stor-hygges.

Knus til Jer alle.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.