RG skriver:
Hvor er den fin positiv 
Ved nu ikke hvor spændende jeg syntes det er 
Min søn brugte 15 minutter her til aften på at spørge hvorfor mor ikke har en baby i maven. For hans ven fra børnehaven har lige fået en lillebror. Og om jeg ikke snart skulle have en baby. Vi kunne jo bare ønske os en af nisserne
.
Ved virkelig ikke hvordan jeg skal håndtere de spørgsmål. Lige nu svare jeg vagt men ærligt. At det kunne være dejligt med en baby og at jeg heller ikke ved hvornår det sker.
Men ærgerligtalt så gør det lidt ondt i moder hjertet. Ved godt jeg har kun har været igang I 7 måneder. Men lige nu føler jeg at det ikke kommer til at ske 
Åh de kære dejlige børn og deres mange som i rigtig mange spørgsmål. Tro mig jeg høre mange i felt som pædagog

Det var også et helt fantatiske ide, men problemet er jo bare den at nissemagi kun virker i december og der havde nissen brugt alt sin energi på gaver..
Jeg ville sige som det er, mor og far drømmer også om en lillebro eller en lillesøster. Men nogle gang kommer tingende ikke bare med det sammen, nogle gang dukker de største mirakler og gaver når man mindste venter dem.
Og det er også helt okay, vi er mange som har den følelse, men det kommer når man mindste venter det.
Anmeld
Citér