Test tråd Februar/Marts

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts

Kokomom

Profilbillede for Kokomom
MortilF+V skriver:

Er du meget slemt ramt af kvalme? Det må godt nok være ubehageligt. Jeg håber, at det går hurtigt over

Det at i trods alt har snakket om et kommende barn, kan forhåbentlig gøre det lidt nemmere for ham at forholde sig til situationen  Det virker umiddelbart til, at I begge ønsker et barn sammen. 

Jeg håber virkelig også han efter chocket bliver glad. Men jeg vil sige jeg er bange for den ikke bliver, jeg er så nervøs for jeg mister som jeg har gjort før også fordi mine test er ikke bragende positive men ved selvfølgelig heller ikke 100% hvor langt jeg er henne. 

Min kvalme er meget slem og min træthed også. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Kokomom skriver:

Jeg håber virkelig også han efter chocket bliver glad. Men jeg vil sige jeg er bange for den ikke bliver, jeg er så nervøs for jeg mister som jeg har gjort før også fordi mine test er ikke bragende positive men ved selvfølgelig heller ikke 100% hvor langt jeg er henne. 

Min kvalme er meget slem og min træthed også. 

Øv! Stakkels dig. Jeg håber snart, at det bliver bedre

Det med at være nervøs for at miste, kender jeg alt for godt.. Jeg var et nervevrag hele vejen igennem min sidste graviditet - det var ekstremt slemt og jeg gik til psykolog og ekstra scanninger, puha.

Ift. dine tests er det ikke nødvendigvis skidt, at de ikke er bragende positive..Mine egne var svage længe, men HCG steg fint. Jeg håber det samme for dig.

Anmeld Citér

29. marts

Christy123

Profilbillede for Christy123
Sommersol2021 skriver:

ENDELIG. En positiv test her 3+5. Vi har prøvet i 1,5 år hvor jeg kun har været gravid 1 gang. Vi skulle ellers starte behandling i april. Damn jeg håber det ikke bliver endnu en abort!! 

Stort tillykke

Vi fulgtes også ad i nogle testtråde. Har ikke været så meget herinde siden jeg testede positiv. Men dejligt at høre at det lykkedes for jer. Endelig! Håber alt kommer til at gå godt  

Min lille babypige er allerede 8 mdr og lige startet i vuggestue. Kan slet ikke forstå tiden flyver så hurtigt

Anmeld Citér

30. marts

Mcr

Profilbillede for Mcr

Spørgsmål ? 

hvad vil I gøre ? 

jeg er i uge 8 og har for første gang haft meget brunt udflåd, det var i den lysebrune ende…

jeg er på penicillin fordi jeg har fået blærebetændelse…

men jeg for det vanvittigt dårlig af at tag pillerne…

Jeg er ret panisk lige nu og ved ikke om jeg skal ringe til lægevagten eller vente til i morgen for at så ringe til lægen…

nogen der prøvet noget ligende ?

Anmeld Citér

30. marts

RG

Profilbillede for RG
Mcr skriver:

Spørgsmål ? 

hvad vil I gøre ? 

jeg er i uge 8 og har for første gang haft meget brunt udflåd, det var i den lysebrune ende…

jeg er på penicillin fordi jeg har fået blærebetændelse…

men jeg for det vanvittigt dårlig af at tag pillerne…

Jeg er ret panisk lige nu og ved ikke om jeg skal ringe til lægevagten eller vente til i morgen for at så ringe til lægen…

nogen der prøvet noget ligende ?

Tror ikke brun udflåd er noget at være bange for. Men jeg ved det ikke.

Hvis du er meget nervøs kan du ringe til vagtlægen, men tror desværre ikke der er de helt store alarm klokker der sættes igang aå tidligt i graviditeten.

Ellers ring til din læge imorgen og se om de kan give dig en trygheds scanning

Kram til dig

Anmeld Citér

30. marts

RG

Profilbillede for RG

Så går jeg ind i de 2 ugers ventid.

Og er allerede ret utålmodig.

Månedens "tegn" på at det lykkedes (føler mig ret skør): alle gode ting sker for os i december/januar.

Vi blev gift i december, flyttede ind i nyt hus december( 2 gange )

Vores første søn havde termin slut januar.

"Negative" ting der nok gør det bliver nu, svigermor har fødselsdag 16 december som også kunne blive termins dato. Og så syntes jeg ikke nødvendigvis at et december barn er lykken ��

8 måneder inde i det og føler mig helt kuk kuk med alle de ting jeg altid prøver at få til at passe.

Anmeld Citér

30. marts

Mcr

Profilbillede for Mcr
RG skriver:

Tror ikke brun udflåd er noget at være bange for. Men jeg ved det ikke.

Hvis du er meget nervøs kan du ringe til vagtlægen, men tror desværre ikke der er de helt store alarm klokker der sættes igang aå tidligt i graviditeten.

Ellers ring til din læge imorgen og se om de kan give dig en trygheds scanning

Kram til dig

Nu kom der frisk blod

jeg er så bange at det halve kunne være nok ! 

vi har kæmpet over 1 år på dette lille mirakel, vi så barnet i uge 6

jeg er i 8 og er så tæt på at sige det til familie og venner og nu det her ! 

Aldrig har jeg været så fucking bange som jeg er nu ! 

jeg ved ikke om det er der piller mod blærebetændelse som har gjort noget eller bare vores uheld ! 

Anmeld Citér

31. marts

Kis92

Profilbillede for Kis92
Mcr skriver:

Nu kom der frisk blod

jeg ved ikke om det er der piller mod blærebetændelse som har gjort noget eller bare vores uheld ! 

Der er jo nogle der bløder i graviditeten uden det betyder noget! Så jeg håber at det er sådan for dig Min mor blødte under tre af hendes graviditeter, og det kom der tre børn ud af Jeg selv har dårlig erfaringer med graviditet, blod og menstruation smerter(trods to aborter, er jeg nu gravid i uge 31, så der er håb). Hvordan går det nu? Kontakt din læge i dag, så I kan ligge en plan for dig. Jeg krydser alt for at det kommer til at gå godt Det er så skide hårdt at stå i! 

Anmeld Citér

31. marts

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Christy123 skriver:

Stort tillykke

Vi fulgtes også ad i nogle testtråde. Har ikke været så meget herinde siden jeg testede positiv. Men dejligt at høre at det lykkedes for jer. Endelig! Håber alt kommer til at gå godt  

Min lille babypige er allerede 8 mdr og lige startet i vuggestue. Kan slet ikke forstå tiden flyver så hurtigt

Tak skal du have! Ja det ser ud til at gå godt, jeg er 11+ og har haft to vellykkede scanninger Dog hønsesyg med svær kvalme, men håber det snart bliver bedre. 

Åh hvor dejligt med din lille pige! Ja tiden flyver så hurtigt. Håber hun trives godt i vuggestue

Anmeld Citér

31. marts

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Mcr skriver:

Nu kom der frisk blod

Forstår godt du er nervøs. Så I hjerteblink ved din scanning uge 6? Kunne det være en ide at booke en scanning i dag eller i morgen, så du kan få ro i sindet? De fleste steder er søde til at tage en akut ind hvis man bløder  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.